2 players needs team

HI!

Me and my irl good friend, daLLe is looking for a fun and friendly low skilled team :)
The reason we want to join a low skill clan is because he returned to ET a few months ago after a break of like 3-4 years. And I wanna play in same clan as him since we did that back then.

Thats why we're looking for a low skilled team, which we prolly can make better =)
6v6 and 3v3 clans , doesn't matter. We just want a team :)

about us:

Spektr
Nationality: Denmark Denmark
Age: 17 - 18 next month :D (driver license woo)
Able to speak: Most scandinavian languages.
Skill: Med ? Hard to say, crossfire scale sucks, everyone is med+/highûber these days, so.. try me =)
Classes: I can play all classes, but I'd prefer SMG engi or medic.
I've got good comms and teamplay. isnt that the most important thing in ET? ;) or is aim all nowadays? :>
What else: I'm pretty mature, but still I wanna have some fun in the new team we're looking for, but of course also serious wars .

daLLe
Nationality: Denmark Denmark
Age: 18 - 19 next month :D (not getting driver license roflnoob)
Skill: Low/+ ? Hard to say, crossfire scale sucks, everyone is med+/highûber these days, so.. try me =)
Classes: Medic SMG.
I've got good comms and teamplay.
What else: I'm pretty mature, but still I wanna have some fun in the new team we're looking for, but of course also serious wars .


About you Europe:

Stabile: Active, meaning you pracc often and you show up at the agreed time.
Ventrilo: I, Spektr, can't use that teamspeak shit, its ugly and it sucks. If you don't have one, then you can use mine
Warskilled: Meaning you should have knowledge about how wars is going on, we're not joinin some public newbie clans, we're joining clans who just isn't that good, but really is trying :)
Gameserver: It would rlly be nice of you have one, otherwise it's kinda hard to pracc and people wont be motivated enough.. seen too many times.
IRC: Hopefully you know what it is, you need that so we all can contact eachother.

An ETTV server would be lovely :D but not required though .
And if you're not signed up at clanbase, do it. If you don't know how to, your simply just not low, then your low---.

I hope you'll take me and my friend, we're really interrested, and we're active from sunday to thursday unless we give you a good reason not to be on :)

Contact Spektr in #wsf.et !

Flame 0N all you people who just want to boost your selfconfidence by calling others for noobs ;> Gl in life.
Comments
35
gl sexyz
TAKE THEM!!!!!!!!!!!!!!!!! GLLLLLLLLLLLLL milion times = <3 :P
too...much...text...
bøsser
den eneste bøsse her er dig.
og tag dog og bliv lidt ældre din lille mongol. jeg sviner heller ikke dig til med de hjernedøde posts du laver.
Parent
lol lur dig lige din lille svanse popdreng :D du er da bar spasserbjørn uden lige.. og hva for nogen post? har aldrig posted noget her din idiot.. xD
edit: håber sku ik du hedder zilas irl O.o
Parent
haha. så går vi over til navne og stil , hva? :b

tjah, uanset hvad har jeg scoret mere dametruzz end du nogensinde kommer til :> ha det sjovt i dit spil, homounge.
Glæder mig til at se hvor smart du er til lan :D
Parent
homounge

haha, forkert ordvalg splint!
Parent
"ha ha ha".

han er i hvert fald bøsse, så meget kan jeg sige.
og du vist ikk et hak bedre, fede.
Parent
Jeg vil ikke engang vide hvordan du er så sikker i din sag...
Parent
nej men du kan jo spørge din far.
Parent
oooh folkeskole comeback... n1!
Parent
jah, men modsat dig er det ikke så længe siden at jeg gik i folkeskolen, alligevel er det dig der er mest umoden af os to haha.
Parent
du er til grin snothvalp
Parent
"or is aim all nowadays?"

said the guy caught on a nC tracker during a cup... sad little fuck...
tag dog forhelved snart og dø, dit fede svin.
Parent
tør øjnene... det var ikke mig der valgte at cheat'e vel smat-unge...
Parent
nej uden tvivl :p det kan man tydeligt se så skod som du spiller.
Parent
Den eneste gang vi har spillet mod hinanden fik du mega klø, men ellers gode argumenter..?

og den eneste gang vi har spillet med hinanden, fucking cheatede du med denne lækre guid... luderunge...
Parent
jamen en guid gør mig da os rigtig god, den improver jo fuldstændigt mit gameplay.. lol, spade.
Parent
ja når den ikke er lavet af ET, er der nok et andet program inde over hat... fat nu bare lidt...
Parent
jo men det var der, kan sagtens fortælle at der var et program med i det, men det var først og fremmest for at prøve at slippe af med trackeren + redde mit navn :> man bliver lidt desperat når man pludselig bliver "busted"
Parent
Lad nu vær med de lamme forklaring om at du kun havde trackeren kørende og at du fik nyt etpro guid med "history" af pb... du fatter simpelthen for lidt til at lyve dig uden om...
Parent
trackeren var kørende, men jeg fik IKKE en ny guid af pb. jeg brugte et program. læs den sidste jeg har skrevet.
Parent
Du virkede ellers fin nok til LAN :(
sys os du en rigtig fin fyr.
men suA er seriøst bare for meget :P har intet imod alle de andre kapow spiller, syntes i var virkelig flinke.

men suA og xcN er da nok danmarks bedste eksempel på mongoler.
Parent
Jeg er for meget fordi jeg informere folk om at du er dum nok til at cheat'e ?

tror du at du for fripas fordi du er blæzers snotbror ?
Parent
nej, du er for meget fordi at du bliver VED. du var egentlig en fin fyr os før.
men så snart den tracker kom frem og jeg ville forsøge at redde mig selv ved et åndsvagt guidspoof hader du mig som pesten, hvilket jeg syntes er temmelig tamt når det er et spil. - det jo ikke sådan jeg har skudt din kat eller sådan noget.
Parent
du er bar en spasser også cheater du og spammer folk med løgne... både mht til claner og åbenbart også når du prøver at vikle dig ud af a dit cheaterpis... nørd.. og lign lige lidt mere en svans XD
Parent
i det mindste tør jeg sætte et billed ind af mig selv, hvor du lader være fordi du ikke vil blive flamed at crossfire communitiet over hvor pisse ulækker du er haha
Parent
xD! ok sleske
Parent
Back to top