Wallhack Phunk !

Comments
151
is this a joke or what?
BUSTED ! i never liked you...moroN
Parent
no hax :s wtf do you want to tell us?

rly noobs :s
where the fuck you see WH?
Dude, jij springt en ik zie jou langs die pilaar. plz?
Parent
english ftw! oO
Parent
ben je blind? het is daar voorbij
Parent
lol als je een oordeel wilt horen luister dan naar dit

JE BENT EEN ECHTE DOMME KEREL :S
Grap ? Hoe verklaar jij dat mannetje dat NIET op de grond staat en zonder enig detail dan ?
Care, he sucks
dit is echt precies een tijdschrift alleen maar roddels :s en pics die niks zeggen aub ga dan gwn tijdschrift schrijven e
Parent
Je bedoelt comments die niks zeggen?
Parent
hou jij je mond ook dan cheaSy stoere jongen
Parent
http://yawn.be/findPlayer.yawn?nick=blitzz&pbGuid=&etproGuid=&gamecode=ET
Vandaar dat ie jou verdedigd.
Vlm, ik luister niet naar kids met een piepstem
Parent
1st ik heb geen piepstem
2nd hij verdedigd mij niet, want het is een onnozel journal.
3rd getlost kthx
Parent
uhm phunk <> intense? i kzie geen overeenkomst
Wat bedoel je spnk? :D
Parent
dat jij geen eens in intense gezeten hebt :\ dus hij praat poep
Parent
op yawn staat hij met een intense tag... vandaar
Parent
wat wil je ermee zeggen?
Parent
Dat je een piepstem heb?
Parent
dat is ook een etpub hack als ik mij niet vergis
Parent
niet dat het iets uitmaakt dat het alleen etpub is, maar zoals hier http://www.yawn.be/findPlayer.yawn?gamecode=ET&etproGuid=9901FB5C766900368BECD15D708D21CF0F8C064B en hierhttp://www.yawn.be/playerWarnings.yawn?pbguidid=219654 te zien is heeft hij ook "etpro/Invokev2.dll".

ff wat anders, wat maakt het uit of het een andere mod is, cheaten in een online game = cheaten in een online game, niet? ik weet zeker dat die gasten in een etpub server net zo erg van een cheater balen dan etpro spelers, bovendien is het het zelfde spel. Maar een zelfs CoD2 cheater mag imo ook geen ET meer spelen.
Parent
jij ben echt dom kerel...

1. phunk heeft NOOIT in intense gezeten
2. dat is geen wallhack...
3. doe die computer uit en sla de boeken open
je kan het rvh- niet kwalijk nemen dat die gast met een intense tag op yawn staat
Parent
http://www.yawn.be/findPlayer.yawn?d-1588-p=2&etproGuid=9901FB5C766900368BECD15D708D21CF0F8C064B&gamecode=ET

even though i personally dont see anything on that screenie he does have invoke2 on his pc, therefor he is a cheater anyway.
well, take a look at the datum. and i format my pc already so
Parent
Dus... als jij een half jaar geleden iemand hebt vermoord en je wast je handen dan... heb je geen schuld meer als ik jouw redenering kan volgen?
Parent
Een moord, of een game. plz
Parent
Zucht.. het is een voorbeeld, achterlijke tyfusdwaas
Ik bedoel dat je niet ineens onschuldig ben, misschien snap je nu eindelijk de clue
Parent
Ik maak dit topic alleen maar om dit soort reacties te ontlokken, als het geen wallhack is, ok, dan heb ik een fout gemaakt, doe ik helemaal niet moeilijk over, dan mag hij hier bij een admin over gaan klagen en dan mogen ze dit topic gewoon sluiten :)
Hoeft niet. Als je kijkt naar de schaal zie je ook dat dat ventje veel te klein is om achter de pilaar te staan.
image: pb000404editeduz7

that looks like wallhack for me...
ven0m, hij springt. als ik wh had zag ik hem wel door de pilaar heen, hij strafed weg en ik zie zn voeten?
Parent
hoe weet jij dat?
Parent
ik denk omdat het zijn pb screen is :P
Parent
bedoel hoe kan hij weten dat als het wh was dat ie ook door de pilaar te zien is.
Parent
Misschien omdat niet iedereen zo dom is als jij? Ik heb nog nooit een wallhack gebruikt en het lijkt me toch logisch dat ALS het een wallhack zou zijn, je hem door de pilaar heen ziet????? Daarom heet het toch n wallhack?

Nu kun je zeggen, ja maar met een wallhack kijk je niet door 10 muren achter elkaar heen, dan weet jij net zoveel ;)
Parent
Ja maar met een wallhack kijk je niet door 10 muren achter elkaar heen.

Misschien is hetwel een bug dat hij hem door die pilaar niet kan zien, de schaduws kloppen niet de maten helemaal niet, hoe verklaar je dat?
Parent
Enige manier; zijn demo :)
Parent
volgens mij zie ik dat? -.-'
Parent
post een demo omdat te bewijzen
Parent
rofl man the guy is just running away, he is not behind the wall. get glasses
Parent
laat hem gewoon met rust hij cheat niet rvh_ werd je door hem geownt omdat je moet zeggen dat hij cheat, ja dus get a life and get skill noobies
jij bent ook al zo'n cheater vriendje
Parent
Quote rvh_ on 12/11/06, 17:03:37 PM | Reply

;s sure... waar zijn je schoenen? :D

En ik was het niet, waren andere die tegen jullie speelden en die vertrouwden het ook al niet.. Ik check alleen de svss

Ik ben geen deskundige op dit gebied, daarom mogen andere er een oordeel over vellen en anders is het een lullige post geweest, maar ik moet je zeggen dat je niet de enige bent van intense die ik al is gespot heb op een vergrijp :)

lees, hij speelde zelf niet eens. bovendien mag je toch van een 15 jarige wel verwachten dat je normale zinnen kan vormen.
Parent
Wat lul jij bloody, je leest ook maar half merk ik, IK HEB NIET TEGEN HEM GESPEELD!
that's not wallhack, die
weird hax u can only see 50% of him =P
En nu we toch bezig zijn, hier nog 2 ingame teamchats en nogmaals dit was uit een andere war en NIET VAN MIJ :)

image: shot0000
image: shot0001(1)

Zie de yawn van de eerste post, bram ;)
Haha mogen we nog niet eens teamchatten ofzo?
Van mij wel, niks op tegen :)
Parent
Nee, er is geen 3e keer en er komt ook geen 3e keer. want dat is, en blijft geen wallhack
lol je geeft de eerste 2 dus toe. 1x cheats is al permban :)
Parent
je pakt t wel goed aan rvh_ applaus :)
laten we allemaal de nieuwe buster feliciteren rvh_

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ban this retard
phunk should have been banned from ET a long time ago, to bad they don't/can't do anything against cheaters in this game

some months ago i was on teamspeak with this guy and he probably didn't know i could understand/talk dutch and he was asking to his teammate/friend if he was using a program called 'a' or 'w' or both, it was so obvious and a couple of weeks later he was busted

sad that these people can still play and it won't surprise me if they still cheat since his new clan are a bunch of cheaters united who can't get into another clan cause of their cheating history
<rvh-> vieze kanker cheaters
<rvh-> ik haat ze
<rvh-> laatst ook een teammate gepakt
<rvh-> die hangt ook

eigen teammates verraden hoe kan je zover komen ?

why should they ban noobcheaters and dont ban chapjla ?
Het punt dat jij je teammates niet verraad is omdat jij zelf ook een hacker ben
Parent
Klopt, is ook niet tof, maar cheaters horen niet in een competitie.
Parent
lol, ofcourse you bust your own teammates if they cheat, thats even worse then your opponent cheating. i cant imagine defending/hiding someone i know that cheated.
Parent
Agree on that tho..
Parent
coz you cant ban chaplja?:)
Parent
cuz chaplja is an owner
Parent
phunk isn't cheating omg :O
i dont often call people idiots, but after phunk admitted getting caught with cheats twice you still say he doesnt cheat?!
Parent
you idiot or me ?? phunk was cheating ( 1year ago ) but not now .....
Parent
once you cheated, you are a cheater. thats why CB has the permban. besides, once someone cheated, he broke the trust. apperently, you forgive him after getting caught once, you forgive him after getting caught twice, and now you are defending him again. i dont understand that behaviour, if some betrayed you twice that you still defend him if he appears to have betrayed you for the third time.
Parent
hmmm apperently, you forgive him after getting caught once, you forgive him after getting caught twice, and now you are defending him again

It's only the second time , and i play with him a lot , i never see any cheat ..
Parent
You dont see them Phunk does

I dont think that he is haxing on the screenie
Parent
Ik bedoelde dat jij zijn hax niet kan zien op je scherm maar bram wel;)
Parent
no, he admitted already getting caught twice :) so this is the 3rd time
Parent
But this is no hax
Parent
who say you that ? where you see it ?
Parent
image: shot0001(1) en indirect hier in dit topic:

phunk on 12/11/06, 17:32:39 PM | Reply

Nee, er is geen 3e keer en er komt ook geen 3e keer. want dat is, en blijft geen wallhack

ph4ge on 12/11/06, 17:38:23 Del | Edit | Reply

lol je geeft de eerste 2 dus toe. 1x cheats is al permban :)
Parent
Waar is de 3de dan?
Parent
de 3e zou dit topic zijn, maar de vraag was waar hij de eerste 2x toegaf, dat doet hij dus in de post hierboven.
Parent
er is ergens hier een post geweest van een ventrillo dat die toegaf een wh te hebben gebruikt, roman moet het nog ergens hebben en zelfs een demo ervan imo

wrong reply maar geen zin om te vervangen :<
Parent
En arise dan ?

(arizerion) Ik ook
...
(arizerion) Nja busted
(arizerion) niet

http://www.yawn.be/playerWarnings.yawn?pbguidid=227278
Parent
this is not cheat ! thx hf
je spreekt jezelf tegen
Parent
nigger kom nie hier !
Parent
je bent al genoeg keer gebust
echt te triest voor worden," ik heb vroeger gehackt ja, en nu niet meer" ik verdien een nieuwe kans.

sterf.
newbish cheater.
haxhhahxahxahxhaxhahx
fake tbh
run it through pbss checker and you'll find its real. besides why would rvh fake a random nobody's pbss?
Parent
because he has nothing to do ?
Parent
so you admit there is a wallhack on this screenie, but you denie its a real screenshot. pbss checker is software to check it, and it will says its real.
Parent
No i admit that it is a real screenie but no wh

QuoteBy nxzor

En arise dan ?

(arizerion) Ik ook
...
(arizerion) Nja busted
(arizerion) niet

http://www.yawn.be/playerWarnings.yawn?pbguidid=227278
Parent
wat heeft die quote ermee te maken, nog een intense speler gepakt ?
Parent
Nee?

Dat ze alleen op phunk richten terwijl iemand net ook zegt dat ie cheat? of gecheat heeft ( wat ook weer indirect in dit topic staat Door cheasy en meerdere mensen. 1 keer cheaten is permban? )

+ die quote staat 20 cm boven deze post.:)
Parent
intense :D
Parent
Vriendjespolitiek blijf hem verdedigen jongens misschien geloof je er dan ooit zelf in.
I dont see any wh? the enemy guy is just jumping 0o
didnt u stoped hacking ? i loled
I did, but this is an fake journal. If it was wallhack.. you'd saw the whole body!
Parent
i dont understaind, all images are so dark for me... but windows is light. does any1 know the reason maybe ?
fuck off wnb busters. it wasnt wallhack
loel bcak form teh cbul
If it was wallhack, u will see that whole body, and guess what? its not?!
whys it there then
Parent
very poor
its clearly a WH.
it isn't . If it was wallhack, u will see that whole body

hf
not true, but it doesnt matter CB wont ban anyway
Parent
DIT IS ZO SPANNEND !!! WAT GAAT ER GEBEUREN !!! zie het in de volgende episode van Goeie cheaters, Slechte cheaters.
omg ! ik wil wete hoe t afloopt :'(
Parent
lal ins :>)
Parent
stay tuned !
Parent
ZEKERSTE WETEN :)
Parent
mayby you have half-body wallhack ?
where's the wallhack? can't see it
nja, de verhouding van het mannetje klopt gewoon niet denke ich
that isnt wh, just the barrels... watch it with higher gamma.
omg...what are you trying to show? this is not whack m8
oh you are busted already once, grow up hacker.

|
|
\/
Parent
haha n1 to see this ghey busted , he was on our server last week and he seemed to know far too much @ sd2 and i did think he was using WH , this just confirms :P
well, if U think that VGA bugs any kind of wallhack is "k" i have the leetest bot ever. No one can bust me for that >:'
Parent
this whole topic is so funny. I have played with phunk for many times and he isnt using any cheat.

phunk <3
wat een alibi, wordt advodcaat
Parent
LoL cheater for sure!
The proportion isnt correct ;0
als dit wallhack is
dan heb ik pado`s geslikt
dan raad ik je aan de CB policy nog maar eens door te lezen voordat je je eigen regels maakt.

verder maakt het totaal niet uit etpro of etmain of whatever, die mensen op die pub bedrieg je net zo hard als mensen op een etpro server. je weet dat het niet mag, als je het dan toch doet ben je gewoon dom en moet je geband worden.
Ik maak mn eigen regels niet, en het boeit me ook niet wat de regels zijn, maar jouw manier van denken vind ik gewoon onzin. Als jij admin zou zijn op CB had je volgens mij net zo veel cheaters geband als mensen die niet cheaten. Is geen persoonlijke beschuldiging, want ik geloof bij een hoop mensen dat als die mensen mochten bannen van cb, dan zouden perfo of misschien zelfs ik allang gebanned zijn, ook al zijn er geen bewijzen. En wtf wil clanbase dan eraan doen met een ban? alexl of pepper of wie dan ook komt toch steeds terug, een die-hard cheater kun je echt niet tegenhouden.

Ik vind het nogal een heel verschil of je wat gasten op etpub voor de fun ownt met je hacks of dat je competities speelt voor cb of esl. Bijvoorbeeld met mize, ik vind, dat voordat hij een CB ban krijgt, dat er eerst bewezen moet worden dat hij gehackt heeft toen hij voor CB gespeeld heeft.

En btw, enige reden waarom er nu geen CB bans zijn is omdat lunachick op vakantie is, als ze terug komt (zou deze week moeten zijn) zouden er een hoop bans vallen, maarja of dat gebeurt dat zien we wel :)
Parent
wij verschillen fundamenteel van mening, ik ben van mening dat je nooit mag cheaten in een online game (tenzij het cheater vs cheater is). Voor de fun mensen oownen op een pub, afgezien van dat dat diep triest is, is het net zo erg als mensen voor de fun ownen in een cb war. Bovendien bewijs je toegang te hebben tot hacks en bewijs je dat je bereid bent ze te gebruiken, op dat moment ben je gewoon totaal niet meer te vertrouwen.

Online games draaien allemaal om vertrouwen, vooral in een community waar geen goeie anticheat software is. Op het moment dat iemand bewijst hacks te hebben en ze gebruikt heeft heeft hij zn krediet verspeeld. Dit schikt ook mensen af om er in de eerste instantie mee te beginnen. Ik vind wel dat je alleen mensen moet bannen als je 100% zeker bent dat er gecheat is, daarom is perfo ook niet geband, omdat het zonder duidelijke pbss het haast onmogelijk is een cheater te ontdekken (geluk,comms en inzicht zijn nou eenmaal nooit te bewijzen). Waarom ik jouw zou moeten bannen zou ik niet weten.

Een aanduiding op yawn is heel sterk indirect bewijs van cheats of van gebrek aan verstand, daarom vind ik het terecht dat er officieel een straf op staat. Ik vind het ook terecht dat dat geen permban is. Riva vind ik alweer iets heel anders, omdat dat geen illegaal programma is en geen enkele moeite doet zichzelf te verbergen.

Wat CB eraan moet doen? gewoon steeds bannen, als het duidelijk is dat iemand terug is gelijk weer bannen. Op die manier kan een hacker nooit terug keren op een hoog niveau, omdat hij steeds geband wordt en weer van voor af aan een clan moet vinden en een naam bouwen. Ook zouden mensen die bewust met cheaters samen spelen net zo zwaar gestraft moeten worden als cheaters zelf. Dat je iets niet helemaal kan tegenhouden is geen excuus om het niet te proberen, anders zouden we de Nederlandse rechtspraak ook af kunnen schaffen, criminaliteit zal je altijd houden.

Mize is gepakt met cheats en heeft bekend, dan ben je gewoon een cheater. Tijdstip/game maakt niet uit, eens een cheater altijd een cheater. Iedereen die zich met cheats bezig houdt weet dat dat de straf is als je gepakt wordt, dus moet je er vanaf blijven!

Ik ben benieuwd of CB ooit iets gaat doen, bovendien is een CB ban niet genoeg, omdat WL/ESL gewoon over blijft. Je zou eigenlijk een ofhankelijke instantie moeten hebben die zich met cheaters bezig houdt en HW bans kan uitdelen. Ik zal lunachick persoonlijk vragen haar eigen policy te volgen, en dus mensen die op yawn staan een season ban te geven.
Parent
You hax once, you hax twice, you admit that you did and you're still playing (with hax). I wonder what the hell are you still doing here? I don't know you and no one knows me but i think you are idiot.
dodgey as fck you cheating bastard ya!
Mjah dattie overal op replied maakt het verdachter :]
'untampered image'
Back to top