ff wat anders, wat maakt het uit of het een andere mod is, cheaten in een online game = cheaten in een online game, niet? ik weet zeker dat die gasten in een etpub server net zo erg van een cheater balen dan etpro spelers, bovendien is het het zelfde spel. Maar een zelfs CoD2 cheater mag imo ook geen ET meer spelen.
Ik maak dit topic alleen maar om dit soort reacties te ontlokken, als het geen wallhack is, ok, dan heb ik een fout gemaakt, doe ik helemaal niet moeilijk over, dan mag hij hier bij een admin over gaan klagen en dan mogen ze dit topic gewoon sluiten :)
Misschien omdat niet iedereen zo dom is als jij? Ik heb nog nooit een wallhack gebruikt en het lijkt me toch logisch dat ALS het een wallhack zou zijn, je hem door de pilaar heen ziet????? Daarom heet het toch n wallhack?
Nu kun je zeggen, ja maar met een wallhack kijk je niet door 10 muren achter elkaar heen, dan weet jij net zoveel ;)
phunk should have been banned from ET a long time ago, to bad they don't/can't do anything against cheaters in this game
some months ago i was on teamspeak with this guy and he probably didn't know i could understand/talk dutch and he was asking to his teammate/friend if he was using a program called 'a' or 'w' or both, it was so obvious and a couple of weeks later he was busted
sad that these people can still play and it won't surprise me if they still cheat since his new clan are a bunch of cheaters united who can't get into another clan cause of their cheating history
lol, ofcourse you bust your own teammates if they cheat, thats even worse then your opponent cheating. i cant imagine defending/hiding someone i know that cheated.
once you cheated, you are a cheater. thats why CB has the permban. besides, once someone cheated, he broke the trust. apperently, you forgive him after getting caught once, you forgive him after getting caught twice, and now you are defending him again. i dont understand that behaviour, if some betrayed you twice that you still defend him if he appears to have betrayed you for the third time.
er is ergens hier een post geweest van een ventrillo dat die toegaf een wh te hebben gebruikt, roman moet het nog ergens hebben en zelfs een demo ervan imo
so you admit there is a wallhack on this screenie, but you denie its a real screenshot. pbss checker is software to check it, and it will says its real.
Dat ze alleen op phunk richten terwijl iemand net ook zegt dat ie cheat? of gecheat heeft ( wat ook weer indirect in dit topic staat Door cheasy en meerdere mensen. 1 keer cheaten is permban? )
haha n1 to see this ghey busted , he was on our server last week and he seemed to know far too much @ sd2 and i did think he was using WH , this just confirms :P
dan raad ik je aan de CB policy nog maar eens door te lezen voordat je je eigen regels maakt.
verder maakt het totaal niet uit etpro of etmain of whatever, die mensen op die pub bedrieg je net zo hard als mensen op een etpro server. je weet dat het niet mag, als je het dan toch doet ben je gewoon dom en moet je geband worden.
Ik maak mn eigen regels niet, en het boeit me ook niet wat de regels zijn, maar jouw manier van denken vind ik gewoon onzin. Als jij admin zou zijn op CB had je volgens mij net zo veel cheaters geband als mensen die niet cheaten. Is geen persoonlijke beschuldiging, want ik geloof bij een hoop mensen dat als die mensen mochten bannen van cb, dan zouden perfo of misschien zelfs ik allang gebanned zijn, ook al zijn er geen bewijzen. En wtf wil clanbase dan eraan doen met een ban? alexl of pepper of wie dan ook komt toch steeds terug, een die-hard cheater kun je echt niet tegenhouden.
Ik vind het nogal een heel verschil of je wat gasten op etpub voor de fun ownt met je hacks of dat je competities speelt voor cb of esl. Bijvoorbeeld met mize, ik vind, dat voordat hij een CB ban krijgt, dat er eerst bewezen moet worden dat hij gehackt heeft toen hij voor CB gespeeld heeft.
En btw, enige reden waarom er nu geen CB bans zijn is omdat lunachick op vakantie is, als ze terug komt (zou deze week moeten zijn) zouden er een hoop bans vallen, maarja of dat gebeurt dat zien we wel :)
wij verschillen fundamenteel van mening, ik ben van mening dat je nooit mag cheaten in een online game (tenzij het cheater vs cheater is). Voor de fun mensen oownen op een pub, afgezien van dat dat diep triest is, is het net zo erg als mensen voor de fun ownen in een cb war. Bovendien bewijs je toegang te hebben tot hacks en bewijs je dat je bereid bent ze te gebruiken, op dat moment ben je gewoon totaal niet meer te vertrouwen.
Online games draaien allemaal om vertrouwen, vooral in een community waar geen goeie anticheat software is. Op het moment dat iemand bewijst hacks te hebben en ze gebruikt heeft heeft hij zn krediet verspeeld. Dit schikt ook mensen af om er in de eerste instantie mee te beginnen. Ik vind wel dat je alleen mensen moet bannen als je 100% zeker bent dat er gecheat is, daarom is perfo ook niet geband, omdat het zonder duidelijke pbss het haast onmogelijk is een cheater te ontdekken (geluk,comms en inzicht zijn nou eenmaal nooit te bewijzen). Waarom ik jouw zou moeten bannen zou ik niet weten.
Een aanduiding op yawn is heel sterk indirect bewijs van cheats of van gebrek aan verstand, daarom vind ik het terecht dat er officieel een straf op staat. Ik vind het ook terecht dat dat geen permban is. Riva vind ik alweer iets heel anders, omdat dat geen illegaal programma is en geen enkele moeite doet zichzelf te verbergen.
Wat CB eraan moet doen? gewoon steeds bannen, als het duidelijk is dat iemand terug is gelijk weer bannen. Op die manier kan een hacker nooit terug keren op een hoog niveau, omdat hij steeds geband wordt en weer van voor af aan een clan moet vinden en een naam bouwen. Ook zouden mensen die bewust met cheaters samen spelen net zo zwaar gestraft moeten worden als cheaters zelf. Dat je iets niet helemaal kan tegenhouden is geen excuus om het niet te proberen, anders zouden we de Nederlandse rechtspraak ook af kunnen schaffen, criminaliteit zal je altijd houden.
Mize is gepakt met cheats en heeft bekend, dan ben je gewoon een cheater. Tijdstip/game maakt niet uit, eens een cheater altijd een cheater. Iedereen die zich met cheats bezig houdt weet dat dat de straf is als je gepakt wordt, dus moet je er vanaf blijven!
Ik ben benieuwd of CB ooit iets gaat doen, bovendien is een CB ban niet genoeg, omdat WL/ESL gewoon over blijft. Je zou eigenlijk een ofhankelijke instantie moeten hebben die zich met cheaters bezig houdt en HW bans kan uitdelen. Ik zal lunachick persoonlijk vragen haar eigen policy te volgen, en dus mensen die op yawn staan een season ban te geven.
You hax once, you hax twice, you admit that you did and you're still playing (with hax). I wonder what the hell are you still doing here? I don't know you and no one knows me but i think you are idiot.
rly noobs :s
JE BENT EEN ECHTE DOMME KEREL :S
Vandaar dat ie jou verdedigd.
Vlm, ik luister niet naar kids met een piepstem
2nd hij verdedigd mij niet, want het is een onnozel journal.
3rd getlost kthx
ff wat anders, wat maakt het uit of het een andere mod is, cheaten in een online game = cheaten in een online game, niet? ik weet zeker dat die gasten in een etpub server net zo erg van een cheater balen dan etpro spelers, bovendien is het het zelfde spel. Maar een zelfs CoD2 cheater mag imo ook geen ET meer spelen.
1. phunk heeft NOOIT in intense gezeten
2. dat is geen wallhack...
3. doe die computer uit en sla de boeken open
even though i personally dont see anything on that screenie he does have invoke2 on his pc, therefor he is a cheater anyway.
Ik bedoel dat je niet ineens onschuldig ben, misschien snap je nu eindelijk de clue
that looks like wallhack for me...
Nu kun je zeggen, ja maar met een wallhack kijk je niet door 10 muren achter elkaar heen, dan weet jij net zoveel ;)
Misschien is hetwel een bug dat hij hem door die pilaar niet kan zien, de schaduws kloppen niet de maten helemaal niet, hoe verklaar je dat?
lees, hij speelde zelf niet eens. bovendien mag je toch van een 15 jarige wel verwachten dat je normale zinnen kan vormen.
Zie de yawn van de eerste post, bram ;)
http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=412
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
some months ago i was on teamspeak with this guy and he probably didn't know i could understand/talk dutch and he was asking to his teammate/friend if he was using a program called 'a' or 'w' or both, it was so obvious and a couple of weeks later he was busted
sad that these people can still play and it won't surprise me if they still cheat since his new clan are a bunch of cheaters united who can't get into another clan cause of their cheating history
<rvh-> ik haat ze
<rvh-> laatst ook een teammate gepakt
<rvh-> die hangt ook
eigen teammates verraden hoe kan je zover komen ?
why should they ban noobcheaters and dont ban chapjla ?
It's only the second time , and i play with him a lot , i never see any cheat ..
I dont think that he is haxing on the screenie
phunk on 12/11/06, 17:32:39 PM | Reply
Nee, er is geen 3e keer en er komt ook geen 3e keer. want dat is, en blijft geen wallhack
ph4ge on 12/11/06, 17:38:23 Del | Edit | Reply
lol je geeft de eerste 2 dus toe. 1x cheats is al permban :)
wrong reply maar geen zin om te vervangen :<
(arizerion) Ik ook
...
(arizerion) Nja busted
(arizerion) niet
http://www.yawn.be/playerWarnings.yawn?pbguidid=227278
sterf.
Dat ze alleen op phunk richten terwijl iemand net ook zegt dat ie cheat? of gecheat heeft ( wat ook weer indirect in dit topic staat Door cheasy en meerdere mensen. 1 keer cheaten is permban? )
+ die quote staat 20 cm boven deze post.:)
hf
|
|
\/
phunk <3
The proportion isnt correct ;0
dan heb ik pado`s geslikt
verder maakt het totaal niet uit etpro of etmain of whatever, die mensen op die pub bedrieg je net zo hard als mensen op een etpro server. je weet dat het niet mag, als je het dan toch doet ben je gewoon dom en moet je geband worden.
Ik vind het nogal een heel verschil of je wat gasten op etpub voor de fun ownt met je hacks of dat je competities speelt voor cb of esl. Bijvoorbeeld met mize, ik vind, dat voordat hij een CB ban krijgt, dat er eerst bewezen moet worden dat hij gehackt heeft toen hij voor CB gespeeld heeft.
En btw, enige reden waarom er nu geen CB bans zijn is omdat lunachick op vakantie is, als ze terug komt (zou deze week moeten zijn) zouden er een hoop bans vallen, maarja of dat gebeurt dat zien we wel :)
Online games draaien allemaal om vertrouwen, vooral in een community waar geen goeie anticheat software is. Op het moment dat iemand bewijst hacks te hebben en ze gebruikt heeft heeft hij zn krediet verspeeld. Dit schikt ook mensen af om er in de eerste instantie mee te beginnen. Ik vind wel dat je alleen mensen moet bannen als je 100% zeker bent dat er gecheat is, daarom is perfo ook niet geband, omdat het zonder duidelijke pbss het haast onmogelijk is een cheater te ontdekken (geluk,comms en inzicht zijn nou eenmaal nooit te bewijzen). Waarom ik jouw zou moeten bannen zou ik niet weten.
Een aanduiding op yawn is heel sterk indirect bewijs van cheats of van gebrek aan verstand, daarom vind ik het terecht dat er officieel een straf op staat. Ik vind het ook terecht dat dat geen permban is. Riva vind ik alweer iets heel anders, omdat dat geen illegaal programma is en geen enkele moeite doet zichzelf te verbergen.
Wat CB eraan moet doen? gewoon steeds bannen, als het duidelijk is dat iemand terug is gelijk weer bannen. Op die manier kan een hacker nooit terug keren op een hoog niveau, omdat hij steeds geband wordt en weer van voor af aan een clan moet vinden en een naam bouwen. Ook zouden mensen die bewust met cheaters samen spelen net zo zwaar gestraft moeten worden als cheaters zelf. Dat je iets niet helemaal kan tegenhouden is geen excuus om het niet te proberen, anders zouden we de Nederlandse rechtspraak ook af kunnen schaffen, criminaliteit zal je altijd houden.
Mize is gepakt met cheats en heeft bekend, dan ben je gewoon een cheater. Tijdstip/game maakt niet uit, eens een cheater altijd een cheater. Iedereen die zich met cheats bezig houdt weet dat dat de straf is als je gepakt wordt, dus moet je er vanaf blijven!
Ik ben benieuwd of CB ooit iets gaat doen, bovendien is een CB ban niet genoeg, omdat WL/ESL gewoon over blijft. Je zou eigenlijk een ofhankelijke instantie moeten hebben die zich met cheaters bezig houdt en HW bans kan uitdelen. Ik zal lunachick persoonlijk vragen haar eigen policy te volgen, en dus mensen die op yawn staan een season ban te geven.