Disposable need 6:th AGAIN!?!

As mentioned in the topic Sweden#Disposable is looking for a last player to complete our lineup, everyone is prepared to go.

What we want from you:

~ Really skilled.

~ AVI FOR CC5

~ Avi to prac much.

~ You have to be able to play Medic or Fops.

LINEUP

~ SwedensAvage

~ SwedenalexL

~ Swedencrajsor

~ Swedenwizzel

~ Swedenslajdan

( SwedenNordaN and Belgium isENxL won't attend because we chose to replace them with others due to nordan being in the army and isen had problems to solve IRL, we didn't want to take a chance so we replaced them.)

PM me or crajsor.

Randoms won't be accepted.

Thanks to AustriabeAstys sudden change of mind about going to the LAN we need a 6:th.
Comments
90
gl alexl
My guess was wrong alexl :(
ask killerboy
PM FAST PLX <_<
gl guys
and lol about beasty...
what did beasty change about lan?

i guess he s already booked flights or sth?
he realized that there was too much money involved I think :)
Parent
o0

i couldnt believe that he would again stay off the lan...
i guess he wanted to convince people that he has skill :P
Parent
surprise surprise? :p
Parent
well actually i was always defending him but i dont believe that :DD
Parent
hi laik if u pay 4 me i can go :d ;**
Parent
260€for 8 matches in 3 days.. i thought u could atleast play in the waiting times.. some random 3v3 or 6v6.. but no u will sit in the hotel and be bored.. ;x thats not worth the money imo ?

if they dont find 6th i will go with them i guess
Parent
I CAN GOES
take jocke
crajsor = sociopat..
interesting
take ferus
take Denmark bamZe
alexl?! di rastrr user? =o
dobro vece

YES :D

;D
Parent
dobry wieczor! =D
Parent
Gl finding someone
Va!? wizzel är tillbacks :]

Hf in cc5 alex

lycka till !
gl alexl :)
Take Finland Metsuri!
~ Really skilled.
Parent
I wasn't that serious :))
Parent
beasty not going to lan again after all of his clanless topics lolz i'm so shocked -_-
Lol lycka till alla läjmers.
lold @ beasty i told it some moths ago in some random i search cc5 clan thread that he wouldnt attend and he was mad at me :DDddDD
he does it every year he like the attention u should know this by now -_-
Parent
well i knew it would cost around 200€ so thats not the problem (i could also come if it would be 400€)
but i didn´t knew that u just play rarely in 3 days.. and the rest u sit there and be bored.. thats not worth the money
Parent
u can play on sunday the 3on3 cup
Parent
hmmm that sounds nice.. but still.. how many games more do u play then .. 3-4 ?

i rly thought it would be smth like haveing a sit place on your own pc where you can play 24/7.. or atleast 6-7 hours a day.. imo its bullshit to come to lan and then u cant even warmup or fit on your new pc/monitor what ever..
Parent
the rest of the time u are not in the hotel waiting for time to pass... u are having a great time with all the nerds u only know online...
Parent
as i said.. ye thats true.. and ofc i would like to meet some of them like aphesiaaa ! :P
but still i could do other things with that money.. like 5 days in italy like last summer with a friend and 100 girls from his school :P for the same amount of money

still thinking -.-
Parent
gl slajdan
take mize, you know i'm right
beasty landodger
tornis ftw :<
gl crajsor : )
ask Sweden jonas !
what i don't like from this lineup is:

nordan (nexus user, i know its old but...)
wizzel (why low+ at lan?)
They dont want nordaN to be the best @ lan because of his bootcamp in the army, who said 3 hs dIRR? MJAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Parent
would love to go if I didnt have exams at that date :x

gl grabbar:)
newbje ?
i'll be there but im noob and random :D gl savage
wheres Sweden Newbje?
äääh? Sweden bOBBAN aka BahamasKungeN aka Korea, Republic ofbOBmEISTER aka AnonymousHeatoN aka PeruMjauuuu aka AnonymousAnonymousAnonymousPappa Betalar För Oss Alla ?
~ Really skilled

<3 ;D
Parent
appaerently irl probs last for months! gl tho:)
varför åker inte nuggan?
sry again.. but as i said.. 260 €for 6-8 matches in 3 days isn´t it worth.. i thought we could atleast play during the waiting times.. instatt of sitiing and be bored -.-
besides that i got some exams but that isn´t a real problem.

hope you find a 6th.. if not i´m propably still gonna go with u.. talked with u about all the blabla :X

imo take some swedish guy! waiting 12 hours with 5 swedens is for sure fucking boring :P
dude... There's alot more to do than just sit around and wait, go find some random matches to spec. collect some e-buddy's and get pissed in the middle of the day. or go play some poker with e-bud's.
Parent
man.. if i paly a match in the moring and then ext one at 23:00 or smth i sit there around 14 hours.. playing poker all the time or watchign some games all the time.. rofl

ofc i would liek to meet alot of ppl.. and i´m still thinking if i should go or not..
the best option for the boring times would be to sit with aphesia somewhere and smoke some weed !
Parent
what is the name of military unit which Sweden nordan joined?
jag är insatssoldat på f21 luleås flygflottilj
Parent
coolt :) är planerna att själv nångång få flyga ett utav planen?

när ryckte du in och hur va dina mönstringsresultat?

om två veckor har jag min infohelg på K3 som Luftburen Gruppbefäl (Jägartjänst), ska bli kul :P
Parent
ryckte in i juli, på mönstringen fick jag typ 3 på iq :D 5-6 i styrka och 8 i kondition ^^
fan va najs, lycka till!
Parent
9 ordförståelse
8 modelförståelse
9 händelsesamband
Parent
vem är du?
Parent
En kommunistisk internationalism humanist.
Parent
en backstabber?
Parent
Och det ska du säga, varför ringde ingen mig när jag var i london?
Förstår att det var extra surt för dig eftersom det är så lite tid kvar, men som allt skedde så är det dåligt gjort av dig att skylla allt på mig.
Och nej, jag sa inte att du inte skulle bry dig.
Parent
vad har när du var i london med nånting att göra ens? innan du åkte så hade vi vårat svenska lag som skulle åka, men sen lämnade alexl och savage för overload så då letade ju jag runt efter ny europeiskt klan. varför skulle vi ringt dig? fanns ingen mening

och det är inte bara lite tärt att få veta på det här av newbje genom telefon 2 dagar innan jag tänkt betala inträdet. trodde man kunde lita på dig, men hade tyvärr fel
Parent
Bra, då borde du veta ungefär hur det kändes när jag kom tillbaks från london, försök att se saker ur mer än ditt eget perspektiv någon gång.

Hur skulle jag kunnat talat om detta för dig när jag fick veta det knappt 10 min innan du fick veta det? sluta skyll på mig din jävla fitta.
Parent
shite coolboy
Parent
bra reply där
Parent
ingen förstår varför du använder "när du åkte till london" som nåt du kan använda mot mig, snälla förklara. jag backstabbade för fan inte dig, jag var ju på som fan att spela med det svenska laget men sen sket det ju sig så jag sökte runt efter ett eget lag, skillnaden mellan den situationen och denna är ju så jävla stor så det är sjukt.

och sättet du skrev till mig när jag joinar privven, det är som att du verkligen ville ha tjaffs. disposable tillhör fortfarande mig och newbje, ingentingen har ändrats sedan 2006.
det var jag som var mest på att göra laget och det var jag som fixade allt shit och försökte fixa ihop spelare så vi kunde åka.
men sen dissar ni klanledaren 1 dag innan vi skulle betala inträdet :D snacka om att inte visa respekt.
värsta är att du tycker det fortfarande var helt rätt att dissa mig såhär, savage å alexl har iaf ångrat det de gjorde..
men gjort är gjort, du tillhör inte dispo längre. lev med det
Parent
Quoteingen förstår varför du använder "när du åkte till london" som nåt du kan använda mot mig, snälla förklara. jag backstabbade för fan inte dig, jag var ju på som fan att spela med det svenska laget men sen sket det ju sig så jag sökte runt efter ett eget lag, skillnaden mellan den situationen och denna är ju så jävla stor så det är sjukt.
du har inte fattat att jag inte skulle kunna få ett annat lag? du väljer att joina ett lag med isen som inte vill spela med mig. olika vägar, samma slut.

och sättet du skrev till mig när jag joinar privven, det är som att du verkligen ville ha tjaffs. disposable tillhör fortfarande mig och newbje, ingentingen har ändrats sedan 2006.

Jag skrev för att ingen annan vågade skriva det som var beslutat, det var du som började med skådespelet att du inte visste vad som hade hänt. Så du äger en grupp människor? piska hårt.(var det inte gamla H!P som startade det om jag kommer ihåg rätt?)
Quotedet var jag som var mest på att göra laget och det var jag som fixade allt shit och försökte fixa ihop spelare så vi kunde åka.
sant
men sen dissar ni klanledaren 1 dag innan vi skulle betala inträdet :D snacka om att inte visa respekt.
Du snackar om respekt, men du borde försöka inse realiteten att vi inte skulle haft ett lag om detta inte gjordes, alla höll med om att 3-4 lax för att åka och lira de 3 garanterade matcherna inte riktigt kändes rätt. Du visste redan innan att jag ville att vi skulle prestera så bra om möjligt. Men på något sätt så fick jag allt skit och instablacklist och ignore så fort alex och savage hade snackat med dig och newbje privat.
värsta är att du tycker det fortfarande var helt rätt att dissa mig såhär, savage å alexl har iaf ångrat det de gjorde..
Aldrig påstått att jag tycker att det var rätt, redan sagt ett flertal gånger att helst av allt skulle jag se våran första lineup, men du verkar ju inte fatta att vi inte skulle haft någon lineup om det inte gjordes.
Quotemen gjort är gjort, du tillhör inte dispo längre. lev med det
ajajaj, på gott och ont? woh!
Parent
beasty already was at cdc2, 3, 4. so why are you complaining!
or wasn't he? dunno, AFAIK he's always been in lan teams? so don't be so rude.
it's the same like if you were complaining about ins not showing up. ridiculous!
think u want me even more o nthat lan than i want it .. so pay me if u want it so much
Parent
no, i don't want to see you at lan. i love to read your recruitment posts which say you're 100% going. i love to see you arse-licking 24/7 to get into a lan team finally. and what i love most is reading about you actually not going.

others like some n1ce.it players got the balls to show up even though they use viollike lagscripts, but you obviously don't.
i wouldn't even care seeing you fail at lan, it's just your attitude which always brings in some good laughs.
Parent
wtf @ viollike lagscripts :D ? just italian isp tbh
Parent
some evil yerman informant once told me you are using torrent upload to get teh laggy! conspiracy!
Parent
that was like 2006 check my lagometer now =D
Parent
i love you limb0000000000000000000000 :D
Parent
are u gay? :(
Parent
Back to top