clanless gay
I am looking for an active (praccs & cups) 6on6 clan. Skill should me REAL[/u] med and language on comms english or ofc finnish. I don't use TS.
I am 16 years old, finnish, medskilled and have mainly played medic & smg engi.
I can speak many languages!
perfectly!
decently
hure, sheisse, lederhosen, DEINE MUTTER!
ik ben zo gek als een deur, je houd van mannen in een straak roze pakje, JE MOEDER!
Jag heter Taavi och jag har en kastspö. Jag njutar av spela med min datorn. Jag har ingen kompisar =< DIN MAMMA!
Atm I'm playing 3on3 for gAytRiO and 6on6 for KESKUS RIKOS POLIISI but that's not serious, only a gathering of some pathetic people who have come friends over internet, so I'm looking for a more serious one ( still wan't a clan where members are allowed to laugh during wars because my good friend aD*[/u]doNka told me that it's one hell to play if u aren't ).
I am 16 years old, finnish, medskilled and have mainly played medic & smg engi.
I can speak many languages!
perfectly!
decently
hure, sheisse, lederhosen, DEINE MUTTER!
ik ben zo gek als een deur, je houd van mannen in een straak roze pakje, JE MOEDER!
Jag heter Taavi och jag har en kastspö. Jag njutar av spela med min datorn. Jag har ingen kompisar =< DIN MAMMA!
Atm I'm playing 3on3 for gAytRiO and 6on6 for KESKUS RIKOS POLIISI but that's not serious, only a gathering of some pathetic people who have come friends over internet, so I'm looking for a more serious one ( still wan't a clan where members are allowed to laugh during wars because my good friend aD*[/u]doNka told me that it's one hell to play if u aren't ).
La puta, perro
EIN REICH, EIN FUHRER, EIN SOMETHING!
Ollaan pohjal.
for playin tuesday & thursday !