nixuuu FOR 3on3

Heyhoy, since ive become more active i would like to get 3on3 team to play cb/esl...

-skilled
-active
-uber cool mic
etc..

Exclans and stuff at profile.

I can also make a team with someone.

U:
-skilled
-active
-talk vent
-motivated to rawwr some asses

Prefer if u know me.
Comments
19
hmm gl mate :DD
gl nixuuu
skilled :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
paskat voi pitää naaman iha sordiinol
Parent
xdxd:dd:p:d:pxdxd
Parent
suksi vaan helvettiii vitun lampunjalka
Parent
laita tonne et eniten tekosyitä miksen juuri tässä matsissa ollutkaan parempi kuin low :DDDDDDDDDDDD
Parent
nahh, numbe hei oon pelannu sun kaa viimeks öö oisko 4vuot sit xT.fi tiimis jos satut sinne asti muistaa sen jälkeen susta kuullu muuta ku et vineet mul joka asiast :D mut hei ehkä sä viel joku päivä kasvat henkisesti aikuiseks ei mulla muuta hyvää jatkoa vaan.
Parent
Kaikki nää naperot ottaa aina nokkiinsa näistä, kaikki .55 newschoolerit suuttu mulle. Sit varmaa koko under 16 etscene. kiitossamoin :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Parent
jep niihä ne tekee :/ joo.
Parent
ja sinä :D Ei sitä vaa ymmärrä kui jokku vetää herneet nenää jossai netis. Tais osua ja upota :D
mut ainaha siin o käyny nii et "vittu mä en osu" hiiri bugaa, FPS lagaa netti on naapurin käytös mun kone savuttaa jne" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Parent
ei o le :DDD jäbälki hella kybäl jo et ota iisisti
Parent
ingenting .
Parent
#virginquintet katotaa ooks kehittyny :-D En mä pahal, jäi vaa paska maku sillo joskus. :) Me tarvitaa pari backuppia ku en ite pääse aina ja tukis on kans aika usei afk.

Voidaa koklaa jos pärjäät :) gl
Parent
gl m <3:)
<- avi ;)
Back to top