Eredivisie

NAC Breda ? - ? FC Twente

NEC Nijmegen ? - ? Ajax

---

2010 : Twente Landskampioen.
Comments
46
No shit sherlock...

NAC 1-2 FC Twente
NEC 0-3 Ajax

1 point difference in final standings between Ajax & Twente :(
last month i went to fc twente becouse i dont think
hela hola kindercola
NAC Breda 0 - 2 FC Twente

NEC Nijmegen 0 - 4 Ajax

Twente deserves it, Ajax gets it.
How does Ajax gets it with your results? And how the fuck does Twente deserve it.
Parent
thats just scores i hope too see.
because of twente was way more stabile this season, ajax just got a mega boost after christmas.
Parent
Twente wint alleen maar in de laatste minuten. Ze spelen de hele wedstrijd kut, en scoren dan 1 doelpuntje. Ajax speelt na de winterstop gewoon als de kampioen, wint alle wedstrijden met ruime cijfers.
Parent
moesten ze dat maar voor de winterstop ook doen
Parent
Sad but true =(
Parent
zonde van de eerste competitie helft... ajax verdient t, maar twente ook..
Parent
Ik ben geen twente fan, en heb met beide clubs evenveel maar toch vind ik dat over dit seizoen twente beter heeft gepresteerd.
Parent
Topscorers:
Luis Suarez - AJAX - 33
Bryan Ruiz - TWENTE - 23

Gemaakte doelpunten:
AJAX - 102
PSV - 71
AZ - 63
TWENTE - 61

Kinda obvious who deserves the title
Parent
niet jij weer, met je laffe belgische commentaar.
Parent
Ga nog wat netwerken gaan adminnen man
Parent
niet echt een correcte zin vriendelijke vriend.
Parent
met doelpunten win je nog geen competitie, stel dat rkc 5 wedstrijden met 20-0 wist te winnen..

dan zouden ze volgens jou de titel verdienen..?

schei toch uit man.
Parent
En we hadden ook 5 punten meer zonder Vink. En Twente had ook meer punten moeten hebben, maar dat kwam dus ook door Vink. Dat is de grooste faalbaas dit seizoen meedere teams heeft benadeeld. Dan stonden wij misschien wel eerste. Eerste seizoenhelft was gewoon kwa resultaten gewoon goed voor Ajax op 2 wedstrijden na. Maar als de rest maar alles blijft winnen. Dan is het gewoon moeilijk. Maar als we 2de worden, dan hoop ik dat we in de CL komen. Want dan hebben we tenminste wel een goeie ploeg in CL die wat kan doen. Twente is leuk, maar als er weer spelers weggaan zoals Ruiz, en Nkufo gaat ook weg. Zie ik ze geen potten breken in CL. Wat voor Nederland wel weer jammer is.

Ook al wordt Ajax 2de, ik ben wel trots op dit Ajax want ze laten toch zien dat ze de beste zijn in de 2de helft. En 100 goals gemaakt, en weinig tegen. En ook een record
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103519
Parent
laten we hopen dat suarez er nog 3 inlegt, issie die kut kezman ook voorbij
Parent
nac 2-1 fc twente
nec 1-4 ajax
Lets hope so
Parent
NAC Breda - 0-2 Bryan Ruiz
NEC 1-1 Ajax

TWENTE ENSCHEDE
nac 1-1 twente
nec 0-4 ajax
NAC - Twente 0-1
Nec - Ajax 0-3
NAC 0 - 2 Twente 30st min & 76 min

NEC 1 - 4 Ajax 20,30,60,70, 87(NEC, dan weet ajax al dat ze geen kampioen meer zijn)
NEC won't score, best defense in the Netherlands with Vertonghen and Alderweireld =)

NAC - Twente : 3-1
NEC - Ajax: 0-4
nec won't score zegt die en dan toch 4-0 winnen :/
Parent
foutje.. moet 0-4 zijn xdd
Parent
dacht al :D eerst van is dit nu sarcastisch of wat :P
Parent
Ik hoop Ajax, ik denk dat het 50/50 kans is. NAC is gewoon lastig en zeker nu ze spelen voor play offs (en waarschijnlijk een dikke premie). Overigens iedereen die zegt dat Ajax het meer verdient dan Twente liegt. Ajax heeft het vaak genoeg moeilijk gehad maar scoort dan 1/2 keer waardoor de tegenstander capituleert. Natuurlijk Twente heeft geluk gehad, maar Ajax heeft soms zwak spel gemaskeerd met een dikke einduitslag.
Een van de weinige comments hier die het lage niveau ontstijgt :P
Parent
NAC - Twente : 0-0 or 1-1
NEC - Ajax : 0-3 or 0-2
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda (ook wel NAC)

Het gaat een hete middag worden in Breda!
Als we gaan, dan gaan we met zijn allen, de kroegen overvallen, hier in ons mooi Breda!

NAC - Twente: 2-1
NEC - Ajax: 0-2
dat laatste sowieso niet.
het wordt 4-0 in Arena. En dan laten we Jong Ajax de klus klaren in de Kuip. Dan weten die ook wat het is om elke keer daar te winnen.
Parent
dat lijkt er meer op ja ;)
Parent
Stop the bullshit about who deserves it or not, like that's worth anything. Twente will hopefully win in Breda and become the champions.
HAHA KOM NAAR BREDA DAN, BEN JE IN MIJN WOONPLAATS Y0
Parent
NEE FEEST VIEREN OP DE OUDE MARKT IN E'DE YEAH SORRY
Parent
als we eerlijk zijn speelt Ajax vele malen beter dan Feyenoord. Het zal wel duidelijk worden in de finales.
Dan kunnen die Feyenoord supporters toch mooi blij zijn dat Ajax waarschijnlijk geen kampioen meer word maar één ding is zeker, Ajax was dit seizoen weer eens beter dan Feyenoord!
NEC - AJAX 0-5
NAC - Twente 3-1
Back to top