Titanz needs lan ppl

What we offer:

>> Gameserver
>> Ventrilo 3.0
>> Site www.titanz.eu
>> BNC`s (optional)
>> T-shirt`s (optional)

What we need:

>> 18+ Europe player *
>> LAN able (no dodging) **
>> Skilled
>> Able to talk United Kingdom
>> Able to play from 20H - 22H CET from monday Tuesday & Thursday

* We are in need of competition & LAN minded players.
** AEF you must be able to go to Denmark is optional.

Classes we need:

>> Field Ops
>> Rifle
>> Medic

Current Line Up is

Belgium BrCh
Belgium Sylvester

So we need some decent offers of loyal players who wanna stay together for the long run.
I personaly prefer ppl i know and who have already been to one of the latest crossfire lans.

Contact BrCh @ #Titanz.

Edit prac times have been changed also ;)
Comments
34
BelgiumRobaciek
they need lan people
Parent
best of luck guys :>
brch skilled?
good luck guys ;)
good luck
gl titanz :)
gl titanz
Sux0r? =o
gekozen om te vertrekken, net als mij, had geen zin meer om verder te doen met iemand die zijn verwachtingen veel te hoog zet en dat begint te janken omdat we de tax soms niet volgen ook al winnen we de map door juist een van die "no-tax" actie's
Parent
=( begrijpelijk...kan idd niet in elk geval precies aan je tax houden, improvisatie is goed!
Parent
zeg dat es aan die betweter van brch ;)
Parent
wil het wel doen maar vraag me af of hij er wat mee doet :b
Parent
Wat voor een domme reacties zijn dit hier.
Winnen met geluk noemde gij goed?
Plz voor ge begint te zeveren leert eerst wat gamesens en teamplay ge gaat defenden en campen ver van de rest en u noemt dat dan het team helpen???

Btw ge hebt me nog niet eens tax zien doen en improvisatie en creativiteit daar hou ik van maar zolang het niet ten koste gaat van u positie houden iets dat gij iedere keer op goldrush lapte.

Dus voor ge zaagt eerst zien wat der echt aan de hand is he.
Parent
ten eerste ge zat te zeveren opradar dak nie me u naar cp ben geweest terwijl solomon west obj nam en vroeg om covering wat ik gedaan heb?! dan ebde nix meerwillen zeggen, en das nu ook niet echt "mature"

ten 2de op goldrush zitte te klagen over de taxen dak nie volgde en dak veel te high pushte,

1e * was ik covie heb ik cp kapotgemaakt, das ook niet echt gamesens idd,

2de* was ik medic gaf ik 2 van de 5 full en toen je zij kom terug benk terug gekomen werd dan gekilled en kreeg 10 seconden op mijn dak (nochal veel, ge waart toch met zen 4vs3) idd ik heb het team niet geholpen!

3de* was ik medic omdat obj long way was geweest dacht ik, maar hebt hem gekilled maar zij dat niet dus heb ik daar gecamped maar voor nix, dan werd ik gekilled en kreeg ik 15 seconden spawn door uw ONBREKENDE COMS

maar idd ik hielp absoluut niet het team.

O BTW; ge zeverde niet dak zo high defende toen ik 2* de objective kon kille aan truck en hem secure, we hebben toen zeker 3 minuten meer gehouden, maar IDD IK HIELP HET TEAM NIET

ps: ik ga zeker niet naar bank gaan rushe als de allies allemaal aan bank zitten en daje dus meer kans hebt om fulls te krijgen.

PEACE!
Parent
jong blijterke van men voeten ge moet ook wel alles zeggen he schaap want ge laat veel stukken weg maar boeie.

Ge waart een geweldige aanwinst (NOT).
Parent
swso zijde gij nen aanwinst voor niemand :DDD ge gibbed zo een 5 a 10 seconden voor dat ze spawnen... OK xD ... ik nen blijterke? vraag ma aan solomon wie dat er alsan blijtte tijdens de warre :DD was ik nie, ma gij!
Parent
ofc ge zijt zo standaard blijterke he ge kunt niet in het team dan maar hier blijten en halve waarheden verkopen. gg

En ik geef weinig coms yeah right vraag dan maar es aan al de andere waar ik al heb mee samengespeeld dus piss off.

En trouwens veel mensen gibben als er nog volk rondloop maja da zijn dingen die ge nog niet snapt.

en als ge wilt verder muilen kom dan af in plaats van gelijk een blo hier te staan bullshit schrijven.
Parent
man ik wil niet in het team xD vraag maar aan suxor, we waren van plan om te quitte door uw mentaliteit en gedrag..

en als ge wilt verder muilen kom dan af in plaats van gelijk een blo hier te staan bullshit schrijven.
1: ge wilt nie dak kom :p tzou u duur bij de dokter kosten!!! ;)
Parent
best joke ever.
Ik sta al te beven op men benen stoere jongen.
Parent
ipv van hier dom te staan doen me uwn fellen bek, zoektu werk tzal u deugt doen ;) en uw ego wa lager zette :D
Parent
wow gij zijt echt super volwassen he mijn god krijgt ge niet genoeg aandacht thuis ofzo dat ge u hier wat moet interessant maken met zever te schrijven over me nice really mature.
Parent
ik krijg voldoende aandacht thuis en in mijn omgeving en kheb er zovaal van daku der schenk, nie vriendelijk van me?
Parent
gij en vriendelijk ?

"ipv van hier dom te staan doen me uwn fellen bek, zoektu werk tzal u deugt doen ;) en uw ego wa lager zette :D "

Eerder gij die een persoonlijke vete met mij wilt mits u mij persoonlijk zit aan te vallen.
Doe zo verder zou ik zeggen en het komt u nog zuur te staan.
Parent
haha xD en wa ga je doen? banne van crossfire? kan mij da schelen xD
ge zijt gewoon een van die mongolen da gefrustreerd zijn geraakt in hun leven en da nie tegen de waarheid kunnen. en vraag maar aan suxor of syllo als ie tenminste eerlijk is daje de laatste warre echt iriterend waart door altijd te whinen ook al ging alles goed.
Parent
HAHAHA ge zijt echt wel de grootste idioot die ik ken.
Meneerke denkt dat em me kent rofl.
Jong syl en ik zijn blij dat ge weg zijt want ge waart nutteloos voor het team en u coms zuigde big time.

HF met u search want zonder botje gaat het niet zo goed he debiel.

Maja no wonder allez ik weet dat een mongool als u hier weer op zal reageren want hij moet altijd het laatste woord van bullshit hebben zonder dat em mensen kent maar swat hf en die of aids gelijk onze hollandertjes vaak zeggen.

Now piss off
Parent
xD ok man, btw zonder bot, kem nooit met een bot gespeeld manneke ;) en niet teveel over aim praten e ;) want qua dmg zat meestal enkel suxor voor mij ;) wa gij betreft zatte gij heeel ver weg. en ja kzal al niet meer moeten searchen :p blijkbaar heeft een beter team anders gedacht over mijn coms :p
kzou zeggen, hf in je lowattitude :D and gl met titanz tho
Parent
gl Brch :D
Back to top