Eredivisie Champions : FC Twente

Yup, our tukkers are the CHAMPIONS !

NAC Breda 0 - 2 FC Twente.
NEC Nijmegen 1 - 4 Ajax.

Makers of the Goals :

- Bryan Ruiz
- Miraslov Stoch

Eredivisie Champion / Number 1 / Champions League : FC TWENTEEEEE !
Comments
44
Allemaal dankzij Bryan Ruiz
succes in champions league, net alsof ze het daar ver gaan schoppe als ze in eredivisie 9 van de 10x zakelijk met 1-0 winnen;D
Wat je nu praat is bullshit, maar liever niet verschoppe in champions league dan helemaal geen champion league.
Parent
Wat je nu praat is bullshit, maar liever niet verschoppe in champions league dan helemaal geen champion league.

wie praat hier nu bullshit:D:D
wie zegt hier dat ajax geen champions league speelt?
2de plaats geeft nog altijd voorronde?
Parent
Weet ik, maar wie zegt dat ze de voorronde halen? ze hebben nog nooit de voorrondes gehaalt vriend.
Parent
idd want jij weet hun tegenstanders al.
en ajax is niet als twente alleen zakelijk winnen, ze kunnen het heus wel halen^^
Parent
"Wat je nu praat is bullshit"

:DDD
Parent
ik weet afgelopen seizoens helf heeft ajax als een echte top club gespeelt kijk naar de uitslagen . als ajax zich plaats voor CL dan verbaast het mij niks als ze gewoon door de groep als 2e doorkomen dat kan je van twente niet zeggen ruiz+douglas weg :P dan hebben die thog een groot probleempi
Parent
Dan winnen ze juist daar.. ben jij nou echt zo naief.. je ziet het toch; Ajax speelt veel beter voetballend gezien dan Juventus, maar tactisch en mentaal was het mager.
Grote ploegen winnen op karakter en op tactisch niveau.. catanaccio is nog het mooiste wat er is, voor de echte voetbalkenner.
Parent
daar kan ik me nog wel in vinden:P in die replay hierboven niet maar goed.
je hebt wel gelijk, maar twente is niet groot genoeg daarvoor en volgend seizoen helemaal niet meer:P
Parent
Volgend seizoen niet meer? Arnautovic en Elia waren toch ook vertrokken.. ik denk dat ze zelfs beter zullen zijn. Ze hebben er al lang op geanticipeerd op het feit dat er spelers gaan vertrekken.
Parent
Voor de voetbalfan daarentegen is het afschuwelijk om aanzien.
Parent
Dat hangt ervan af.. ik vind het prachtig maar kan me heel goed voorstellen dat de meeste het maar niks vinden. Zegt echter wel wat, zeker waarom de Nederlandse competitie zo'n laag niveau heeft (zie Europese prestaties ook). Om over Belgie in z'n algeheel nog maar te zwijgen op voetbalgebied, Advocaat was zeker bezopen toen die contractje tekende bij Belgie.. wat een rotjob zeg, zonder enige vorm van perspectief.
Parent
Geen idee wat het niveau van de Belgische competitie of Dickie die een contract tekende bij ons, ermee te maken heeft.

Vraag aan elke voetbalfan, zie je je ploeg liever het spel van Twente op de mat brengen of het spel van Ajax, ongeacht je eindklassering (om die "ja dat van Twente, want dan worden we kampioen"-redenering te elimineren). Volgens mij kiest de meerderheid voor Ajax-stijl.
Parent
Ik zie ze het nog wel goed doen in de CL ook. Tegen Fenerbahce en Sporting deden ze het helemaal niet slecht en ook niet in de thuiswedstrijd tegen Werder Bremen.
lol gay language :P
dus we zijn niet allemaal vriendjes meer nu?
wat.
een.
kutlied.
vind.
ik.
ook.
Parent
Wat een toeval, ik ook!
Parent
laten we allen maar genieten van de bassie en adriaan themesong, zit iets meer diepgang achter.
Parent
komt er nog één achter
Quotefeyenoord had ook lekker seizoen,

hahahahahhahaaa
Maar jij bent zeker zon echte hooligan die er echt bijstaat enzo
Was just pissing myself at Mclarens press conference after the win. He is such a idiot, why is he still speaking in broken engrish?
1 Twente Enschede 63:23 +40 86
2 AFC Ajax 106:20 +86 85

rly :/
Terechte kampioen, succes volgend jaar in de CL hopelijk pakken jullie wat puntjes en hopelijk komen wij door de kwalificatie heen (:< zal wel niet).
Oh please, iedereen weet toch dat de Graafschap aankomend seizoen de eredivisie gaat domineren!
GRAAFSCHAP DOETINCHEM!
:'DDD
Graafschap champions league, Liverpool in de vijverberg!
als ze merken dat de graafschap cl speelt doen ze vast wel mee.
maar waarom lachen? ik bedoel met een stadionscapaciteit van 15.000 is de graafschap champions league waardig! :'D
maar niet over de top hard lachen ofwel? :<
ik heb mn best gedaan! :3
kut voetbalsupporters ook
NIETTES :<<<
Parent
rennen in je eigenstad, goeie is dat. Kan me niet voorstellen dat jij ooit iemand hebt laten rennen, laat staan in z'n eigen stad.
Ik ren altijd in m'n eigen stad, anders mis ik de trein :(
Parent
:D Ik ren nooit uit principe! die trein moet maar fucking wachten!
Parent
Meh leg dat maar is uit aan de onderwijsadministratie!
Parent
Verplichte colleges zijn het niet waard om naar toe te gaan!
Parent
Wel grappig dat er opeens best wel veel mensen fan zijn van twente nu ze kampioen zijn of toen ze eerste stonden :/
Had liever ajax in CL gezien, en twente in de voorrondes. Agja.
Back to top