Comments
65
Goed afgemixt in ieder geval.
harde teksten voor een 6jarige jongen. Waarschijnlijk niet zelf gemaakt, zowel hard.
Parent
vind je dit serieus hard?
Parent
LOL, jij niet dan? die kerel is fckin 6 jaar. Dan komt hij sowieso hard
Parent
ik zeker niet, luister langer rap dan vandaag.
Vind het eigenlijk zonde van die jongen. Vraag me af of hij wel weet wat hij zegt.
Het lijkt erop dat hij copieerd wat 'stoer' is.
Dit is gewoon een 13 in een dozijn brag n boast rappertje, geen inhoud, niet vernieuwend en recycled oude poep.

nigga please!
Parent
luister, bekijk et zo. hij is 6 jaar, hij probeert op te vallen. Dan is et toch leuk wat die jonge doet? Zo zie je maar, meningen verschillen, bij deze
Parent
"dame mag ik uw krikken?"

en nog een line over als zie ik een gayboy

dat gaat echt te ver. Als volwassen dude begrijp je zelf wat je zegt. Maar een 6 jarige c'mon. Dat is ook gewoon kanker nep.
Als je deze kid dat soort dingen laat rappen verneuk je gewoon zn opvoeding, denk je dat het geen invloed heeft op zn normen en waarden? Als je als 6 jarige zulk soort shit moet zeggen..
Parent
hij wilt et toch? als hij rapper wilt worden? de rappers van nu doen et ook zo. Fock met de boy en ik breek je vingerkootjes ofzo, alleen hij is ouder.. Hij begint jonge en dit is nog niks vergelijken brakka. Dus ik vind dat gewoon kan, hij scheldt niet met kanker ofzo. hij doet gewoon stoer. Hij wilt dit zelf ook dus nee ik denk niet echt dat et wat boeit voor zen normen en waarden. Hij is geboren als een rapper, jij weer in wat anders. Hij vindt er misschien gay wat jij doet.. Zo iedereen zen ding, hij wilt rapper zijn laat em dan. Vroeger woju je toch ook prof voetballer worden? hij als rapper..
Parent
your missing the point man.

Zoals ik al zei heb me vraagtekens of hij wil beseft dat hij dit wil, en weet wat hij zegt.

het is nep
Parent
[01:18] <Jakez> wat n mannetje
:D:D: we cool,

eindelijk uitgame,
ben jij weer van mirc af,
maar ik ga slapen,
wordt wel 'ns tijd,
morgen een toernooi,
ik moet mercen,
lang leven football,
bb
Parent
kom eff jou saiko channel, ik ga ingame dus ik antwoord niet..
Parent
hij brengt die flow!
what a nigger :XD
he is a better rapper than you, that's nothin that wonders me
Parent
wer versucht hier wen zu stalken?
Parent
playboy dit dat , hood dit dat

die gast kan net aap noot mies
en 3x3=6 bij hem

nog even w8en voor zn eerste stijve

die line van gameboy is ook al geript

beter slappen die ouders hem voor deze whacke shit

wu tang niggah that's whats up!
ik heb niks tegen je en zal dat ook niet hebben, maar hij zegt 3 en 3, 33? nee ik ben 6. 3 en 3 = 3+3= 6
Parent
ewa g jij flipt m hard doe niet zo skir tegen die kleine G jij bent zelf wel die echte rapper zeker.

nou luisteren kan je iig voor geen kanker want hij zegt 3 en 3 en 3+3 is 6 goos en wtf boeit het dat het nep is het is tog zoiezo niet serieus bedoeld.

jij kan beter gwn gelijk zelfmoord plegen vuile kanker emo want depressiefe humorloze mensen moeten we niet hebben in deze economisch zwakke tijden:(
Parent
U MAD !? hHAAAAA

gaat ie ff in oud topic replyen , wat een wappie!
Parent
wat is er mis met oude topics, mensen reageren tog nog steeds op WOII
Parent
nice beat = D, good bass
niet te bijdehand
edit; ik share de community van crossfire een onlangs geziende youtube film, als dat al tegenwoordig niet meer van de ekte pds?
Nobody cares, nobody gives a fuck.
mmh?
Dat is wel heel erg lief/vrijgevig/houden van/alles behalve bijdehand richting de positieve kant?
both dutchies? and you are talking english? great succes!
"ik laat je chick met me spelen want ik ben een playboy"

yeahhhhh
er is maar één echte rapper in nederland
duh boy kemperveen
Parent
fakkelbrigadier nr 4
Parent
Nou vind ik Steen toch wel de grootste rappende tumor van Nederland.
Parent
steen kom uit mijn wijk 079
zoetermeer , rokkesteen bitch
Parent
steen komt uit utrecht knuppel :D
Parent
ten eerste get ur facts straight

en ten tweede, heb je al een geluisterd naar de teksten van steen? zo simpel als zijn naam en voor sommige mensen klinkt het vet omdat hij zijn woorden als een baksteen door die mic gooit, maar meer als ik verkracht je kankergezwel zegt ie ook niet.

Jammer dat brain vaak vergeten wordt in de nederhop scene, hij komt niet hard, maar wel met harde teksten. En RB Djan wordt ook vaak vergeten, iedereen roopt Kemper Kemper! terwijl RB 10x zo hard is als een Kemper. En nooit heeft iedereen het over The opposites, terwijl big2 zowat de hele nederhop scene runt, als FB niet in de buurt is dan :P
Parent
cmon big2 is ook niet hoogstaand
Parent
big2 is lyricaal niet de beste nee, maar beats maken doet ie als een van de beste, en The Opposites is wel een PR monster iets wat je van de rest in de nederhop niet kan zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=_T-f2jOQTQA
Parent
Kamal en Youssef zijn de bazen van de club.
Parent
mixed up met spinal
Parent
mc martin kanker gek
Parent
both dutchies? and you are talking english? great succes
die allochtoon heeft zin voor zin ingesproken volgens mij, laat hem zichzelf ophangen, nepper wordt het niet.
als ie nu ook maar 1 woord zelf geschreven had van die tekst dan was het te waarderen, maar dit is gewoon een kind dat een goedkope tekst van papa of broer verkracht.
dat waarschijnlijk ook ja ;)
arm joch, laat um toch lekker in de zandbak spelen joh.
he will shank you blud
Kempi heeft zeker wel een paar lekkere nummers, maar kwa rap talent reken ik hem niet tot de top van nederland.
i've seen that one, he is great aswell
Parent
RBDjan, Negativ, Priester & Nino, allemaal hele goede rappers maar ondergewaardeerd, zij zijn 10x beter dan neppe rappers zoals Kempi, ik haat het als mensen in elke line z'n netnummer of wijk moet zeggen. Kijk maar naar Kempi, edison dit, edison dat, edison zus, edison zo, snap je weet ik bedoel?
nee ik ben tijd weggeweest van ET dus moet wat flames in halen
Back to top