ik zeker niet, luister langer rap dan vandaag.
Vind het eigenlijk zonde van die jongen. Vraag me af of hij wel weet wat hij zegt.
Het lijkt erop dat hij copieerd wat 'stoer' is.
Dit is gewoon een 13 in een dozijn brag n boast rappertje, geen inhoud, niet vernieuwend en recycled oude poep.
luister, bekijk et zo. hij is 6 jaar, hij probeert op te vallen. Dan is et toch leuk wat die jonge doet? Zo zie je maar, meningen verschillen, bij deze
dat gaat echt te ver. Als volwassen dude begrijp je zelf wat je zegt. Maar een 6 jarige c'mon. Dat is ook gewoon kanker nep.
Als je deze kid dat soort dingen laat rappen verneuk je gewoon zn opvoeding, denk je dat het geen invloed heeft op zn normen en waarden? Als je als 6 jarige zulk soort shit moet zeggen..
hij wilt et toch? als hij rapper wilt worden? de rappers van nu doen et ook zo. Fock met de boy en ik breek je vingerkootjes ofzo, alleen hij is ouder.. Hij begint jonge en dit is nog niks vergelijken brakka. Dus ik vind dat gewoon kan, hij scheldt niet met kanker ofzo. hij doet gewoon stoer. Hij wilt dit zelf ook dus nee ik denk niet echt dat et wat boeit voor zen normen en waarden. Hij is geboren als een rapper, jij weer in wat anders. Hij vindt er misschien gay wat jij doet.. Zo iedereen zen ding, hij wilt rapper zijn laat em dan. Vroeger woju je toch ook prof voetballer worden? hij als rapper..
ewa g jij flipt m hard doe niet zo skir tegen die kleine G jij bent zelf wel die echte rapper zeker.
nou luisteren kan je iig voor geen kanker want hij zegt 3 en 3 en 3+3 is 6 goos en wtf boeit het dat het nep is het is tog zoiezo niet serieus bedoeld.
jij kan beter gwn gelijk zelfmoord plegen vuile kanker emo want depressiefe humorloze mensen moeten we niet hebben in deze economisch zwakke tijden:(
en ten tweede, heb je al een geluisterd naar de teksten van steen? zo simpel als zijn naam en voor sommige mensen klinkt het vet omdat hij zijn woorden als een baksteen door die mic gooit, maar meer als ik verkracht je kankergezwel zegt ie ook niet.
Jammer dat brain vaak vergeten wordt in de nederhop scene, hij komt niet hard, maar wel met harde teksten. En RB Djan wordt ook vaak vergeten, iedereen roopt Kemper Kemper! terwijl RB 10x zo hard is als een Kemper. En nooit heeft iedereen het over The opposites, terwijl big2 zowat de hele nederhop scene runt, als FB niet in de buurt is dan :P
big2 is lyricaal niet de beste nee, maar beats maken doet ie als een van de beste, en The Opposites is wel een PR monster iets wat je van de rest in de nederhop niet kan zeggen.
als ie nu ook maar 1 woord zelf geschreven had van die tekst dan was het te waarderen, maar dit is gewoon een kind dat een goedkope tekst van papa of broer verkracht.
RBDjan, Negativ, Priester & Nino, allemaal hele goede rappers maar ondergewaardeerd, zij zijn 10x beter dan neppe rappers zoals Kempi, ik haat het als mensen in elke line z'n netnummer of wijk moet zeggen. Kijk maar naar Kempi, edison dit, edison dat, edison zus, edison zo, snap je weet ik bedoel?
Vind het eigenlijk zonde van die jongen. Vraag me af of hij wel weet wat hij zegt.
Het lijkt erop dat hij copieerd wat 'stoer' is.
Dit is gewoon een 13 in een dozijn brag n boast rappertje, geen inhoud, niet vernieuwend en recycled oude poep.
nigga please!
en nog een line over als zie ik een gayboy
dat gaat echt te ver. Als volwassen dude begrijp je zelf wat je zegt. Maar een 6 jarige c'mon. Dat is ook gewoon kanker nep.
Als je deze kid dat soort dingen laat rappen verneuk je gewoon zn opvoeding, denk je dat het geen invloed heeft op zn normen en waarden? Als je als 6 jarige zulk soort shit moet zeggen..
Zoals ik al zei heb me vraagtekens of hij wil beseft dat hij dit wil, en weet wat hij zegt.
het is nep
:D:D: we cool,
eindelijk uitgame,
ben jij weer van mirc af,
maar ik ga slapen,
wordt wel 'ns tijd,
morgen een toernooi,
ik moet mercen,
lang leven football,
bb
die gast kan net aap noot mies
en 3x3=6 bij hem
nog even w8en voor zn eerste stijve
die line van gameboy is ook al geript
beter slappen die ouders hem voor deze whacke shit
wu tang niggah that's whats up!
nou luisteren kan je iig voor geen kanker want hij zegt 3 en 3 en 3+3 is 6 goos en wtf boeit het dat het nep is het is tog zoiezo niet serieus bedoeld.
jij kan beter gwn gelijk zelfmoord plegen vuile kanker emo want depressiefe humorloze mensen moeten we niet hebben in deze economisch zwakke tijden:(
gaat ie ff in oud topic replyen , wat een wappie!
edit; ik share de community van crossfire een onlangs geziende youtube film, als dat al tegenwoordig niet meer van de ekte pds?
mmh?
yeahhhhh
zoetermeer , rokkesteen bitch
en ten tweede, heb je al een geluisterd naar de teksten van steen? zo simpel als zijn naam en voor sommige mensen klinkt het vet omdat hij zijn woorden als een baksteen door die mic gooit, maar meer als ik verkracht je kankergezwel zegt ie ook niet.
Jammer dat brain vaak vergeten wordt in de nederhop scene, hij komt niet hard, maar wel met harde teksten. En RB Djan wordt ook vaak vergeten, iedereen roopt Kemper Kemper! terwijl RB 10x zo hard is als een Kemper. En nooit heeft iedereen het over The opposites, terwijl big2 zowat de hele nederhop scene runt, als FB niet in de buurt is dan :P
http://www.youtube.com/watch?v=_T-f2jOQTQA
http://www.youtube.com/watch?v=lBnqnh682AQ