DUTCH havo exams

heeft iemand hier een samenvatting van AARDRIJKSKUNDE van of dit jaar of misschien van vorig jaar??

bedankt alvast :)
Comments
42
NOU BEDANKT VOOR DE HULP MAN
Parent
zien jullie in elke school in nederland perfect dezelfde leerstof voor elk vak?
lijkt me onmogelijk om precies hetzelfde te krijgen..docenten verschillen ook nog..

maar wat je krijgt zou in principe allemaal hetzelfde moeten zijn ja..

+ geschiedenis verschilt per jaar
Parent
de examens zijn hetzelfde ja
Parent
examenstof is allemaal het zelfde in nederland ; per vak en niveau natuurlijk!

maar niemand dus een AK samenvatting :(?
die van eco was nog wel oké, niet veel aan gehad maarja
Parent
docenten/leerling krijgen een boekje wat de leerlingen per vak moeten kunnen voor het examen (wat er eventueel gevraagt kan worden). bijvoorbeeld bij geschiedenis weten leerlingen bij ons op school dan van te voren of het examen over de goude eeuw is of over de WO2 bijvoorbeeld. over de rest van de stof krijgen we pta's of hoe dat overal in het land ook heet. dat gemiddelde telt voor 50% mee voor je eindcijfer en is opgebouwd uit meerdere toetsen en practische opdrachten.
Parent
heb je geen vrienden ofzo
op de opmerking was ik zelf niet gekomen, maar je hebt wel gelijk! =p
Parent
FLUNKED! :B
tering tieten hej, zijn we nu al zo lui dat we niet alleen klasgenoten om samenvatting vragen maar nu ook fucking crossfire? ...
Luie pleuris kindjes.

Btw, hoe dom ben je overigens als je een samenvatting van internet afplukt. Hoe groot gaat de kans zijn dat je niet de enige bent met dezelfde samenvatting?

Ach weet je, ik hoop dat je er één vind en dat die ook door tenminste 3 andere mensen op je school gebruikt zijn en dat jullie alle vier kneiterhard gebust worden en zakken.

zoooo.. de frust is er weer uit!
Een samenvatting gebruik je toch om te leren of wat? Wat lul je nou met gebust worden?
Parent
jammer knul jij komt er niet
Op de basisschool heb je geen samenvattingen.
omdat die topic verwijderd is.. dus kon niet.. :$
Ach, my bad. "In mijn tijd" moest je ook samenvattingen maken welke je in moest leveren, dus tja.

En JobCohen probeert met z'n basisschool opmerking grappig te doen. Mislukte alleen een beetje. Net zoals z'n naamgenoot faalde in Amsterdam en het nu landelijk probeert te doen en dat ook hopeloos gaat mislukken.
Hij is niet mislukt. Ik heb er lol om gehad. Ook snap ik de sneer jegens Job niet helemaal, denk je nou echt dat mij dit kwetst?
Parent
Hij is niet mislukt XDDDDDDDDDDDD

image: i-want-to-believe
Parent
Dat de kindertjes van Kalmar Union hem niet leuk vonden betekent nog niet dat hij mislukt is <3.
Parent
Jij gelooft in die facades en noemt iemand anders dom :D

Ga je ook op hem stemmen ofwat?
Parent
jonge jij ben kanker dom ben helemaal met die boys eens
Parent
Hahahaah ik vind hem leuk, hijs zooo leuk wesbo!! hahahah. ><
Parent
hoelang is Cohen burgemeester geweest? 8 jaar ofzo? En dat noem je falen.. tis goed met u meneer
Parent
sja laatste kans
Je bent gewoon een beetje dom.
Valt wel mee
Is dat stoer dan? Nou, dan ben ik in jouw boekje stoer.
Quote Op de basisschool heb je geen samenvattingen.


Ik weet dat je die opmerking niet begreep. Daar spreekt nou niet echt veel intelligentie vanuit.
nee jij hebt veel inteligentie in je zitten ofniet mongooltjekind
Parent
Meer dan menig hier!
Parent
ik ben het met jakez zijn comment eens I WANT TO BELIEVEEE
Parent
maar jij ben ook kk dom, wannabe hooligan
Parent
ja sorry kan ik niets aan doen :( het spijt me echt verschrikkelijk
Parent
gelukkig ben ik met mijne al klaar:x
Heb je aan iemand moeten vragen wat het betekende :$? En uit Ronner's rage berichtje sprak ook weinig intelligentie dus die opmerking was terecht en grappig.
ja iedereen lachte erom ECHT GRAPPIG MAINNN amsterdamse humor tsjuus
Parent
Quote pprzi on 26/05/10, 16:07:09 PM | Reply

gelukkig ben ik met mijne al klaar:x


QuoteAge: 16 ( 27 April 1994 )


Dan mag je gewoon echt niet tegen me praten.
Parent
warom niet?:D:D:D oh mag ik geen debielen lastig vallen op me 16de

balen zeg:(
Parent
hoi.. ;p
Back to top