BullD0g

Why does Bulld0g cut the bottom of his screenshots h4x fo sho
Comments
34
o joh cool
allemaal hackers hier
Zijn ze hackers omdat ze cheats hebben gedownload?

Er zit veel verschil tussen retards die een cheat downloaden en amper weten hoe het werkt en hackers.

Ik zie jou als een van die retards die een cheat download zonder dat die weet wat het uberhaupt is en wat het doet...
Parent
jij maakt me echt hard aan het lachen
Parent
Gelukkig maak jij mij ook aan het lachen met die foto van jou C0bra... of moet ik zeggen vieroog?
Parent
hahaha ik neuk meer wijven dan jij ooit heb staan pissen in je wc potje dus plz su ,
en heb nog geen foto van jou gezien of ben je te lelijk en ga je andere maar blamen daarom.
je kan ook wel zien dat je niks meer zeggen heb en dan ga je mensen persoonlijk aanvallen, zo zie je maar weer hoe kansloos jij in het leven staat

ik ga voetbal kijken, kusje sweety.
Parent
Wat is er zo stoer aan dat jij meer 'wijven' neukt dan dat hij in zn wc pot heeft staan pissen? K vind je daardoor alleen maar een harstikke respectloos en zielig wezen dat ik het liefst onder het puntje van mijn schoen kapot zou willen trappen?

QuoteLVO - Boombapcolab: Je bent voor mij niks anders dan een focking forumsjap
Parent
hahahaha wies hier nu respectloos om zo dom en zielig over een foto te beginnen.
Parent
Wie is hier nou de kneus die cheats gebruikt om het spel voor andere mensen te verpesten?
Parent
haha sorry dat ik je leven verpest heb KANKER KNEUS
Parent
LoL :D

Jij bent de kneus hier die niet kan lezen... jij dacht dat H3llf1sh en dmr de zelfde personen waren... verwijder je comment maar snel xD
Parent
hij verwijderd zijn post zodat mijn reply verdwijnt , plz
Parent
Dat veranderd niks... je dacht nog steeds dat ik H3llf1sh was...
Parent
nee hij begon over dat zijn foto niet boeide dus lachte ik hem uit omdat die daar voor er wel over begon, dus toen zei ik hahah kanker dmr kijk nu is wie er dom is :)

jij bent hier diegene die kanker dom is en niet kan lezen
Parent
Dit is te grappig :DDD
Parent
ik vind het ook grappig met jou hoor

ik ga bier drinken , OI


STOER EEEHH
Parent
de waarheid kwetst.
Parent
Quoteje kan ook wel zien dat je niks meer zeggen heb en dan ga je mensen persoonlijk aanvallen, zo zie je maar weer hoe kansloos jij in het leven staat


OMFG xD

Een dommer persoon vind je hier bijna niet :DDD
Parent
nooit van uit je eigen uit gaan
Parent
HOI FISHIEEE :D

Ik bedoele jou niet hoor :p
Parent
omg stfu man this is such a pontless thread, bulld0g is a cheat buster he busts cheaters, so whats this topic about? heh?

QuoteWhy does Bulld0g cut the bottom of his screenshots h4x fo sho


o.O
uber hax!!11
image: rebo0thaxil5
Hoi Loewlkiin0
hou je bek is nEgEr
at least speak english ! apart from Chamire as he spoke the truth :P
you were obviously hacking at maptest!
insta 3 hs!
only noctis spamshield saved him
Parent
xD

Rezni is just trying to get my full pbguid by teasing me to put up pbss! then the spoofs will start for sure :D
Parent
negerguy ?
Parent
i lol'd @ this, show me some anyway.....
its true he hacks :\
Back to top