hahaha ik neuk meer wijven dan jij ooit heb staan pissen in je wc potje dus plz su ,
en heb nog geen foto van jou gezien of ben je te lelijk en ga je andere maar blamen daarom.
je kan ook wel zien dat je niks meer zeggen heb en dan ga je mensen persoonlijk aanvallen, zo zie je maar weer hoe kansloos jij in het leven staat
Wat is er zo stoer aan dat jij meer 'wijven' neukt dan dat hij in zn wc pot heeft staan pissen? K vind je daardoor alleen maar een harstikke respectloos en zielig wezen dat ik het liefst onder het puntje van mijn schoen kapot zou willen trappen?
nee hij begon over dat zijn foto niet boeide dus lachte ik hem uit omdat die daar voor er wel over begon, dus toen zei ik hahah kanker dmr kijk nu is wie er dom is :)
jij bent hier diegene die kanker dom is en niet kan lezen
Er zit veel verschil tussen retards die een cheat downloaden en amper weten hoe het werkt en hackers.
Ik zie jou als een van die retards die een cheat download zonder dat die weet wat het uberhaupt is en wat het doet...
en heb nog geen foto van jou gezien of ben je te lelijk en ga je andere maar blamen daarom.
je kan ook wel zien dat je niks meer zeggen heb en dan ga je mensen persoonlijk aanvallen, zo zie je maar weer hoe kansloos jij in het leven staat
ik ga voetbal kijken, kusje sweety.
Jij bent de kneus hier die niet kan lezen... jij dacht dat H3llf1sh en dmr de zelfde personen waren... verwijder je comment maar snel xD
jij bent hier diegene die kanker dom is en niet kan lezen
ik ga bier drinken , OI
STOER EEEHH
OMFG xD
Een dommer persoon vind je hier bijna niet :DDD
Ik bedoele jou niet hoor :p
o.O
insta 3 hs!
only noctis spamshield saved him
Rezni is just trying to get my full pbguid by teasing me to put up pbss! then the spoofs will start for sure :D