retsev avi

Back from 3 weeks of summerholiday in Italy, and since I graduated from high school and is going to work for 1 year, I have time for playing ET again ! apperently all teams are med/med+ these days, but hopefully there is some lower teams still :) since im quite out of shape :D

well a few details about myself as a player:

- 19 years old, no annoying helium voice
- good comms, avi to speak english and some german
- avi mon-thurs and sunday
- playing medic primary but can do fops/engi also
- never cheated and no cheating history
- Skill -> Give me a tryout, I have no idea how skilled I am anymore :P
- nice social guy :)!

for you as a clan, I just expect following things:

- comms and server
- stable practice and stable players
- skill dosen't really matter
- be active in cups and upcoming events

Thank you for reading :) cheers !
Comments
25
best of luck mate!
gl laaaaddd
what are you up to dude?
Parent
still not playing if thats what u mean :D :(
Parent
it was XDD but what about RL then?
Parent
wouldnt mind playing again i suppose and big pimping like always ;)
Parent
hahaha okay <3
Parent
good luck :))
welcome back

#normality
welcome back Retsev mate <3<3

if a backup spot is fine aswell for you #wnbpro
wb and gl :)
hi retsev
retsev:) sup
GL pure awesomeness <3
Good luck
great player, good luck mate!
havde du et team der stadig manglede 1 :)?
Parent
jo men ved ikke rigtigt om det bliver til noget. Nu er vi kun tre tilbage, og vi spiller næsten aldrig 5on5. Men jeg skaffer os en gameserver i aften, så vi må se om det bliver til noget. Hvis ikke det lykkes os at genopbygge teamet, så tror jeg bare at jeg prøver at finde et nyt team, for jeg er lidt træt af at spille 3on3.

Men hvis du vil så kan du lige komme forbi vores ts3 channel i aften eller imorgen og lige møde de andre. De er ikke særlige gode til at snakke engelsk men de er meget flinke. Så må vi lige se om vi kan finde en femte spiller ;)
Parent
ellers kan vi måske selv samle et nyt team :)?
Parent
Det lyder som en rigtig god ide! Har du nogle andre der kunne være avi?
Parent
Der var en eller anden tysker, wait eller sådan noget der skrev han var avi og han var med-, men ellers har jeg ikke lige nogen, men tror sagtens jeg kunne skaffe nogle jeg tidligere har spillet med :P Har du nogle?
Parent
nej ikke rigtig. Jeg snakkede med MLO for nogle uger siden, og han sagde at han var begyndt at spille igen og at vi skulle spille sammen igen. Men nu er han forsvundet igen og har ikke rigtig set ham i de sidste par uger :/
Parent
In this card universe, you can play many card games; my favorite is spider solitaire 2 suit. spider solitaire 2 suit is a card game that has been popular for many years and is still popular today.
Back to top