BeNe CUP - #brabant.et

Hello CF,

Netherlands Team Brabant zoekt nog wat mensen voor de BeNe-Cup 2.0.
PM yNkk http://www.crossfire.nu/?x=message&mode=compose&to=25831 om je in te scrhijven :) en idle #brabant.et !

Info's: http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=7200

<3

image: 200px-Wapen_van_Noord-Brabant.svg

Comments
51
BREDA IS DE SHIT MATTIE
ZEKER MATTIE!
Parent
Ga binnekort in breda wonen :)
Parent
Breda wereldstad :x
Parent
Wanneer is die cup nou eigenlijk? Is er al een datum bekend of dat ook niet.
13 signups niet genoeg?
Je weet maar nooit ;)
Parent
Voor je het weet is iedereen het vergeten :p
Parent
Hier maak ik toch wel even een comeback voor
ik vind je lief.
Parent
I LUF YOEEE
Parent
ahah, dus jij bent captain??
Dat weet ik niet vriend maar ik ben zo vrij om even een post te maken
Parent
ja huuuuuuu als ik maar mee mag doen he :$
Parent
waarom dan een post?:XD wtf is dat voor onzin 13 spelers al :d
Parent
13 spelers wil toch niet zeggen dat je de beste spelers hebt dan :P Uit de beschikbare spelers wordt een selectie gemaakt lijkt mij. Dus of het er nou 13 of 20 zijn, uiteindelijk blijven er maar 7/8 over die spelen denk ik zo
Parent
ik kan hier alleen maar een reactie op geven die een beetje arrogant zijn, ik ga dit dus niet doen :P maar beter word bizzy captain
Parent
Maakt mij niet uit wie captain wordt :P Maakt me zelfs niet uit of ik speel, probeer alleen team beetje te helpen. Je kan natuurlijk nooit met een team van 13 mensen gaan spelen dus er valle ntoch wel mensen af he. En of dat er nou 5 zijn die afvallen of 3, maakt toch niet uit? Als je dan een sterker team hebt.
Parent
en iedereen die in brabant woont en geen juup drinkt, fuck joe
nog steeds grolsch :_D!
Parent
Ga weg man met je grolsch
Parent
twents bloed np
Parent
Er is niks beters dan Twents bloed!
Parent
JA NATTUURLIJK!!!
#1 Gelderland pride
zaterdag announce ik captain, die krijgen tot volgende zaterdag de tij om line-up te mailen, dan announce ik zondag de brackets en dan mag er vanaf maandag gespeeld worden
Je snapt natuurlijk wel dat jezelf als captain benoemen uit den booze is he?
Parent
ofc snap ik dat, maar ik wist niet of er iemand captain wilde worden, dus had ik mezelf als eerste wel als captain gezet zodat menen die d8en hey ik wil alleen captain zijn als het echt moet dat die dan geen captain waren..
Parent
I AM AVI ASWELL, TRUE DUTCH
Parent
you live in my house.so ma cherie should be allowed to play. Vraiment, mon petit coeur?
Parent
if you want to play, you can use my slac ID :) Just let me know and I'll sign up ^^
Parent
Tomobro, where u at? :[
Parent
at le gf bro, week end is always for my love ! i'll be back on irc tomorrow afternoon ;]
Parent
Okay, tommorow we paly paly cod :)
Parent
avi with proxy
eindhoven ftw ma nie avi!
Eindje gramma represent!
Back to top