Draftcup för svenskar och ny community kanal @ quakenet #se.et (swedish)

Okej så här ligger det till. Vi bestämde oss för att göra en ny kanal på Quakenet så nu finns den svenska communityn i ET på #se.et @ quakenet istället för et.se..

Detta på grund av att vi som fortfarande spelar vill försöka få lite liv i den svenska communityn igen och tyckte inte att folk som ej spelar längre skulle ha alla rättigheter till kanalen, så vi andra inte kunde lägga saker i topic etc etc..

Det vi vill nu är att alla svenskar som fortfarande spelar spelet ska börja gå ihop och vara mer utav en community för man har märkt att det finns en hel del spelare som man kanske inte kände till. Så ni som inte spelar med svenskar eller som inte använder er utav irc. Fixa gärna irc och häng på quakenet i #se.et för en mer aktiv community.

Nu till det "roliga" Det har pratas om att det skulle vara kul att anordna en svensk cup och med det en draft cup, där några kaptener kommer tas fram som sedan får plocka svenskar och svensktalande spelare ur en "pool" en var i taget.

Ni som är svenskar eller som pratar svenska pma mig här på crossfire om ni är intresserade och börja häng i #se.et på quakenet!

image: jenter__sverige__vm_253020x

Edit: Det här är "poolen" av spelare so far! -> http://www.crossfire.nu/?x=clan&mode=item&id=7483
Comments
25
good shit!!

#se.et the place to be;)
Aweomse Shit!

#se.et the place to be;)
nice :D

gonna be deleted from forum for swedish language though i guess :D

forums= english only i guess :D
Im tornis the one and only so hopefully this will be accepted and im atleast making something good for ET by trying to make a better swedish community :)
Parent
hope so, but the normal admin wont understand that in swedish :D
Parent
Fucking amazing!

#se.et the place to be;)
BAQ FOR THE WIN BITCHES
lycka till!
Jag är på bara för att Dimljus tvingar mig.. Närå - bra jobbat Tornis!
Låter fint de gullet =)
det låter fint!
hähä low
Jag är på bara för att Dimljus tvingar mig.. Närå - bra jobbat Tornis!
sotarn gonna roll nerds
Norskar!

Låter faktiskt roligt! :D
you need to poach some of the rtcw guys I guess :P
only askungen would touch et
Parent
and lelle malmen + cliffarn signed up already! every addition counts i guess ;d
Parent
Can i join!? I have no friends and nobody wants to play with me, im so sad :( probably gonna kill myself tonight!
6on6, not 5on5 :/
Back to top