jointheforce recruiting

www.jointheforce.net

is looking for active and skilled teams and players who can show a lot of their strength with us.

Are you:
* active
* tolerant
* skilled

Are you willing to contribute your part to make jointheforce a stable and friendly community?.

We offer:

Webspace, teamspeak, gameservers, freedom for teams, support online (lansupport in consultation)

Once a year we organize our own lan-event (lanparty).
Here are all gamers welcome out of our region to enter the competitions and basicly have fun.

At this moment we are looking for:
Several teams o.a. e.t. qw, call of duty and wolfenstein
add: xfire:waxweazle13
or leave your post at www.jointheforce.net
Comments
24
wtf? :D

e: oh now it's fixed, gl
gtfo with this amateuristic bullshit
tbh you should slowely start to move from quantity to quality or go to hell
Whats with all this hate?
a MGC is looking to support ET and you retards flame

gg
you can't call this a MGC...if u want to read in english the site gets translated by google translate...everything is shit on this website. And if u want to contact them u need to add his xfire..oh cmon
Parent
nou dan ben je blind, want de site staat bovenaan met vlaggetjes die je aan kunt klikken. Waarschijnlijk gaat hij in de taal waar je provider vandaan komt. Je moet niet zo mieren neuken en blij zijn met teams als dit.
Parent
Iedereen met een klein beetje verstand en kennis kan het beter dan dat deze mensen hebben gedaan. En als ik op United Kingdom klik dan gaat ie de website in google translate laden. Je kunt dit niet vergelijken met andere MGC's die zich met ET hebben bemoeid...Je moet moeite doen om een MGC te kunnen joinen, en bij deze MGC kun je gewoon erin als je dat wilt..
Parent
wat maakt dat nou uit? Ik bedoel de reputatie moet je toch uiteindelijk zelf allemaal doen he. En deze mensen geven dit: Webspace, teamspeak, gameservers, freedom for teams, support online (lansupport in consultation). Het is niks meer of minder wat andere MGC's geven.
Parent
Daar gaat het bij een MGC helemaal niet om. Iedereen heeft een teamspeak, iedereen heeft een gameserver, iedereen heeft vrijheid..Het gaat erom dat je kunt zeggen "kijk ik speel voor blablabla" en dat mensen dan op de website kijken en dat ze denken van "wow vet" maar dat denkt niemand als ze hiernaar gaan zoeken.
Parent
nou ik weet niet hoor maar er zijn genoeg zielige teams die geen server hebben en dan zo'n MGC joine alleen voor de server.. En zoals ik al zei een reputatie moet je altijd zelf neer zetten
Parent
Jongen, dit team was en is in de eerste plaats een Nederlandstalige MGC, en in uitzonderlijke gevallen internationaal. Iemand contacteren via Xfire vind ik nu totaal geen probleem, dus over wat zit jij hier nu te vitten?

Ook hebben ze nu niet bepaald verstand van de huidige ET scene en skill boeit een MGC eigenlijk geen ene fuck. Meestal draait het ook om het feit dat je lang samen blijft, en zo naar de toekomst toe groeit, onder hun vleugels ( support etc ).
Parent
Contact leggen via xfire is ook helemaal geen probleem maar het zegt wel wat over de professionaliteit van een MGC...En tuurlijk boeit skill een fatsoenlijke MGC wel. Een MGC is er om sponsors en teams samen te brengen. Waarom zou een sponsor een onbekend team willen sponsoren? Ze moeten er toch reclame van krijgen, anders zou het nutteloos zijn om te sponsoren. En daarom weet ik zeker dat bij deze MGC de sponsors meer aan jullie besteden dan dat ze uiteindelijk ontvangen. Lan support in overleg, laten we het nu is ongeveer op 600 euro houden voor lan-support, dan vraag ik mij af wie dit betaald? Is dit de sponsor? Zo ja denk jij dan serieus dat hij 600 euro terugverdient aan de reclame die jullie zouden moeten maken? Ik weet wel heel zeker dat dit niet het geval is...
Parent
De oprichter van deze MGC wil in de eerste plaats ook een plaats maken waar gamers vanuit de Benelux of verder kunnen samenkomen, en ik denk nog altijd dat skill minder belangrijk is dan het samenblijven. Wat ben je als MGC met een team dat wel skilled is maar nog geen 2 weken samenblijft. Wij zijn dan wel minder skilled, maar wij zijn al een eindje samen en mensen beginnen ondertussen wel wat onze tag te herkennen, en daarom draait het dan ook. En op de duur improved ieder team wel, zodat eventuele lan support mogelijk is. Natuurlijk is deze MGC ook geen MGC van het allergrootste kaliber zoals Fnatic maar momenteel hebben we ook geen zo'n MGC's in onze scene ( buiten mss 1 uitzondering ), dus we mogen al blij zijn dat er MGC's zijn die ET teams willen sponsoren.
Parent
Dus jij denkt dat een wildvreemd persoon die toevallig een bedrijf heeft, geld investeert voor jullie plezier? om een plek te maken voor jullie om samen te komen?
Parent
Ik zeg toch dat die teams, die uiteraard ook samenkomen bij die MGC, FREQUENT EN VEEL spelen, en zo ook FREQUENT EN VEEL te zien zijn in de community. Voor een bedrijf is dat volgens mij wel genoeg. En voor een bedrijf is zo'n investering geen enorme hap uit hun rekening.
Parent
Nee joh, ff lan support enzo dat is niet zo'n grote hap.. zo'n internetbedrijf verdient dat misschien niet eens per maand
Parent
MGC wordt ong gesponsord door een bedrijf of 6.
Die betalen voor hun advertentie op de site, en eventueel nog iets extra.
Volgens mij moet je wel toekomen voor LAN support.
Parent
We hebben wel enkele gesprekken gehad met hen voordat we iets wisten of we welkom waren of niet. Ze zoeken Nederlandstalige spelers die op een deftig niveau spelen en ook een beetje bekend staan in de community voor dat niveau te kunnen brengen en wat stable zijn. Aangezien sommigen van ons al jaren samen spelen en andere maanden noem ik dit vrij stable.

Ik zie trouwens ook niet in waarom je zo negatief doet ? Laat je enkel overkomen als iemand die "jaloers" is ofzo, waarvan ik de reden niet snap om eerlijk te zijn.

Dus 1 tip, stop met jezelf zo druik te maken over deze game en mgc's. JoinTheForce weet zelf wel wat ze doen en wat ze willen bereiken.
Parent
#overload
shit mgc
#overload
Back to top