#FiF-RED?
hello CROSSFIRE folks
as the topic says, #FiF.RED is on a rebuild, if there are some nice ppl intrested in it ofc :-). I'm seeking for player (pref ex members or ppl i've already played with and/or had some fun times with) who would like to have some fun games. I'm in need of all smg classes. so no there is no lu so far. :-P
about you
motivated
2/3days a week avi
reliable player
able to play on a decent lvl
be a teamplayer.
experienced in the game
no cheaters
you can contact me here or on my bnc on mIRC #fif.red
cheez
as the topic says, #FiF.RED is on a rebuild, if there are some nice ppl intrested in it ofc :-). I'm seeking for player (pref ex members or ppl i've already played with and/or had some fun times with) who would like to have some fun games. I'm in need of all smg classes. so no there is no lu so far. :-P
about you
motivated
2/3days a week avi
reliable player
able to play on a decent lvl
be a teamplayer.
experienced in the game
no cheaters
you can contact me here or on my bnc on mIRC #fif.red
cheez
e: you not in irc chann
C'est pas pour toi mec, avant tout va falloir que t’arrêtes de penser au frag, de comprendre que sur une map y'a des objectifs, et de suivre l'ing. Pcq c'est bien beau de dire que tu veux plus jouer avec moi, mais t'as mater ta replay ? Tu m'as pas suivi une seule fois sur 3 map, et la fois ou t'es passer ing t'as pas planter. J'te conseille le 50v50 sur NQ, t'apprendra peut-être que le frag te fais pas gagner la map.
d'ailleurs ça n'a rien à voir du tout.
T'égo-quit en plein offi ettv nous laissant mephi et moi dans la merde. Et tu prends à chaque fois la mouche. dès que tu te fais own ou que quelque chose ne vas pas, soit tu ego, soit tu reboot ton modem pour faire croire à un plantage. ya des fois c'est pas voulu, d'autres ou c'est gros comme une maison. Et ça arrive assez souvent pour que ça commence à m'énerver.
ps: je te signale que la raison pour laquelle je ne veux plus jouer engi, c'est que ni toi, ni mephi ne me suiviez lorsque je jouais engi.
Je te souhaite bon amusement avec LOL puisque de toute façon tu préférais jouer à LOL qu’a ET. Je me trompe ?
kkthxbb
PM me on CF or IRC channel :)
noshow ovie ook wel genaamd
nee maar met nieuwe lineup is voorlopig abzes nog main rifler, en beter dan hem ben je snel hoor xD
wel gl with your new lu :)
ik speel opzich nog best wat maar meer 3o3'tjes met zelfde gaste altijd, 6o6 team te lastig om active te houden :P
mss ooit weer is zelf gewoon een team joinen ipv er 1 leaden samen met noshowabzesxD
u gay with kawaii
Will cisy play?
Can't p5y or nakato (if he's an ex-member?) play ? And ofcourse Cisy or Sword ?
i'm ok to join mate ;)
<3