Nbs Gaming (.nl)

Yo cf,

Nothing But Skillz zoekt Nederlanders/Belgen voor de ETPRO divisie!
Wij zijn een Nederlands/Belgische multigaming organisatie en zijn actief in verschillende games met meerdere teams, clans en servers.

Het idee achter onze ETPRO-divisie:

Wij willen met onze ETPRO-divisie iets leuks neerzetten voor de members, op het moment hebben wij nog maar zo'n 20 members, veels te weinig om echt leuke dingen te organiseren.
De bedoelingen zijn om binnen NBS verschillende cups te organiseren, waarbij uiteraard gameservertjes te winnen zijn. Daarnaast hebben wij een maandelijks terugkomend evenement waarbij ook weer iets te winnen valt!

Naast deze evenementen voor de ETPRO'ers onder ons, willen wij ook dat de members meer samen gaan spelen, daarom stellen wij meerdere warservers ter beschikking aan de members. Zodat zij via onze xfiregroup een mixje kunnen op stellen,
via onze teamspeak kunnen communiceren en op onze warserver kunnen winnen!

Er zal ook geholpen worden met spelers beter te maken, door hen mee te laten doen met de 'iets betere' spelers binnen NBS bij verschillende mixjes.

Wat bieden wij als NBS onze ETPRO-divisie:
Een actieve organisatie en memberbase binnen en buiten ETPRO.
Een actief forum waar je altijd kunt vinden wat je nodig hebt.
Een grote teamspeak server, genoeg plek voor iedereen en genoeg channels om lekker matches te spelen zonder te worden gestoort!
Verschillende evenementen per maand, cups/weggeefacties/etc..
Binnenkort weer NBS cups voor zowel NBS als de community
Meerdere beschikbare warservers
Meerdere beschikbare public servers
Bouncers voor mirc, zodat je ook daar mee kan praten met de rest van ons in #NBS.

Waarom NBS kiezen:
Wij houden van teamplay en fun, onze leaders en members zullen er altijd voor zorgen dat niet alleen zij zelf het leuk hebben, maar de anderen ook!
Ben jij op zoek naar een NL/BE clan waar je lekker in je eigen taal met andere spelers kunt praten via Teamspeak tijdens een match, zoek dan niet verder!
Wij zijn dé clan voor jou! Altijd wel mensen om mee te spelen en altijd wel iemand om gezellig mee op teamspeak te zitten!

Daarnaast hebben wij ook andere games, dus indien je in onze ETPRO zit betekent niet dat je alleen maar ETPRO met ons speelt! Wij hebben genoeg mensen die ook andere games spelen en graag ook deze samen doen!

Wil jij ons joinen? Kijk dan snel bij de volgende link hoe dat moet:

http://nbs-gaming.com/index.php?site=forum_topic&topic=1563

Nadat jij een post hebt achtergelaten zal ik (Baas) of Woooooo als ETPro - Admins hierop reageren en je toelaten/afwijzen op basis van jouw post.
Mocht je worden toegelaten krijg je automatisch ook een invite voor onze xfiregroup en sta je erbij op de lijst!

Wij hopen snel nieuwe mensen te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

NBS Management

www.nbs-gaming.com
[email protected]
Comments
46
Waarom zijn de bananen krom?
the sun man the sun!!!
Parent
2long2read
can i please slide this mushroom tip deep balls in to them sugah walls of you?
Parent
Its 'can I please slide this mushroom tip ballsssss deeep inside your sugah walls baby gurl?'
Parent
hows the google trans working out for ya?
Parent
Fanboy detected
Parent
forum english only soz
gl m8 <3 go NBS!
thnx bro <3!
Parent
Imo moeten de ETPRO admins toch wat van ETPro kunnen
heb je echt niks anders te zeggen dan bs?
Parent
Ga je me zeggen dat Baas goed is?
Parent
daar gaat het niet om, het gaat om dat ie veel ervaring heeft en tog veel beter is dan je denkt :) je negative comments slaan nergens op snappie
Parent
"ETPro admins - om op de goede weg te zetten, tips etc.."
Ik znap wat je bedoelt maar znap jij wat ik bedoel? :)
Parent
u better dont fuck wiht farhan! hes a somalian pirate and more black than u are!
Parent
u damn right bro!
Parent
Veels te veel tekst man, gaat niemand lezen, hou het kort en bondig :P
ongelijk mijn vriend, ik denk niet dat hun opzoek zijn naar van die mensen die zeggen dat ze willen maar niet echt willen en dan na 2 weekjes weg zijn. Op deze manier houd je die mensen buiten en alleen de echt op zoek zijnde mensen gaan dit dus lezen en hier op reageren.
Parent
wow die zin, kan je hem zelf goed lezen? sjezus man :P
Parent
Nee, mijn poëtische schrijf stijl moet je gewoon eventjes aan wennen.
Parent
Ik ga me best voor je doen, heb er 8 keer overheen gelezen en ik snap het nu!
Parent
Dat vind ik heel fijn om zo maar spontaan te kunnen horen van je, zoals je ziet is deze zin met dezelfde poetische kunsten in elkaar gezet. Als het goed is heb je net je hersens getrained in het begrijpen ervan en zit dit opgesloten in je circuit. En wat vind je voor de rest van de nu snappende zin?
Parent
Wow, ik snapte hem in één keer. Hoef hem niet eens over te lezen, bedankt voor het ontwikkelen van mijn brein!
Parent
Ik hoop nog een lange reis te kunnen maken in jou ontwikkelings proces en niet aan die van mij hoef te denken want dat zal de sint mij niet schenken.
Parent
wat help je toch veel mensen!!!
Parent
Ik vind je inzet wel tof maar waarom zou je binnen NBS cups houden en dan als prijs een server geven als je al war+public servers hebt? Iig succes zelf altijd wel veel plezier gehad met dit soort Community clans!
Geachte heer, Baas

Door middel van deze post geef ik mijn belangstelling blijk om als member voor uw organisatie te werken.

ik heb ruim 7 jaar ervaring als ET speler, en 2 jaar ervaring als co leader van de clan EEF. tijdens deze periode heb ik veel kennis opgedaan van management en alles wat er bij komt te kijken.

Uw organisatie komt positief op mij over; ik zou graag in zo'n omgeving mijn carriere als ET speler verder vormgeven. Als member bij NBS kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken om andere members van de clan beter met mensen leren om te gaan, en eventueel de managers van NBS helpen om hun skills te verbeteren. Die veelzijdigheid spreekt mij aan en bovendien geeft het member zijn van NBS mij de mogelijkheid een stapje hoger te komen in de wereld van Wolfenstein Enemy Territory.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als member bij uw organisatie te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien , dan kunt u mij later alsnog contacteren via een PM op deze site.

Met vriendelijke groet

Rick / jinx
Weetje, als je gaat trollen of iets in die richting moet je het wel goed doen en goed lezen hoe en wat er in de post staat. Anders krijg je alleen hahahatjes van mensen zoals banga. Dit is niet wat jij wilt bereiken in je online ET carrière mag ik hopen?
Parent
ik trol niet, en banga is een zeer aardig persoon.
Parent
Waarom reageer je dan hier? Als je serieus was en gelezen had moest je op hun website reageren en niet hier. Vandaar ook de opmerking "Hahahatjes van banga".

Daarom krijg je van mij een cijfer op de schaal van richten van 2. En die punten zijn voor de moeite die je genomen hebt om het verhaaltje in elkaar te zetten.
Parent
dankjewel die 2 weet ik dan nog wel te waarderen, en zal ik me bij deze aanmelden op hun site.
Parent
Ging er niet om of banga aardig was/is of niet, dat was/is het punt niet. het heeft meer met wat andere zaken te maken die ik dacht dat jij die wel had gezien :(
Parent
'hahatjes van mensen als banga'

:D ik moest lachen
Parent
first wooo picks up wessie a cheat contributer and cheater into nbs as a cod4 section leader and now he picks you up as etpro leader? rofl what on earth did wooo smoke
Wessie is gone already
Parent
Dutch looks way more civilized than polish tbh
Parent
don't know any civilized dutch ;x
Parent
bied een financiele vergoeding en ik ga erover nadenken.
Waarom zijn de bananen krom?
Back to top