ET active??
hey guys i stopped a long time ago!
and i wanted to know if ET community is still active?
for me to come back or not..
would love a response!
and hopefully see you guys in a server :)
and i wanted to know if ET community is still active?
for me to come back or not..
would love a response!
and hopefully see you guys in a server :)
© ohuradmin
is there still a IRC where you can find ''scrims'' on?
or is there no random teams online with skills like : low low+ med - med med+ etc etc?
that are looking for other teams with the same skill level?
5years ago thats how i (we) got matches..
rotjoch haha!
ja man that's me!
ik wou op xfire en wat zeggen pik maar heb een mac dus lukte niet... ofzo..
van de week koop ik een snelle gamepc dus dan kan ik weer..
en hij is me broer niet haha
hij had toen der tijd een relatie met mijn zus.
ET is nog steeds actief trouwens. Tis totaal niet meer zoals in 2007-2008 maar het valt nog goed te spelen en er zijn genoeg toernooien. 3 weken terug was er nog een LAN: Facebook
heb jou gemist man!
vroeger altijd samen spelen en shit!
met paar gekke xD' lui haha!
heb je geen skype?
gebruik dat ook voor games die ik speel op de mac ''kleine games''
Ik speel sinds 2014 weer actief op ET man. Tegenwoordig organiseer ik veel toernooien en cups voor ET. Met als hoogtepunt de LAN waar ik het net over had. Zou mooi zijn als je weer gaat spelen man.
Cybergames bestaat niet meer. Clanbase & ESL zijn ook weg. Tegenwoordig bestaat CyberGamer.
6on6 zijn nog moeilijk te vinden, maar als je van te voren af spreekt kan je altijd wat regelen. Verder in cups wordt 6on6 voornamelijk gespeeld. 3on3 zijn nog altijd wel te vinden.
Het wordt een drukke periode met de NationsCup, SummerCup, UnitedCup en de Benelux Cup (deze is over 7 weken).
hoe dan !? xDDD
wat ben je nu high ?
ik weet man was rot kind man xDD
zijn er geen servers meer zoals CYBERGAMES?
das kut man..
6on6 was de shit altijd man..
dus beter niet spelen?
ik heb niks aan die toernooien ik ben nu low--- ofzo pik haha
als ik dus beetje wil spelen met teams kan niet...?
Je kan altijd zeggen merc avi op mIRC #3on3.et of #6on6.et, maar je zal niet altijd gekozen worden als je low- bent :P. Kben zelf trouwens niet super goed of zo maar speel het spel nog altijd met veel plezier.
of in team met deirme BENL altij lache :DDdddddddd
waar zijn de rest van die xD trickjump noobs?
ben al die namen vergeten man echt jammer..
waren er toen een flink aantal toch?
niemand van toen speelt nu nog met jou?
zag ook robo en l4mpje in videos op youtube
potter allerlei gasten waar ik toen mee of tegen speelde zijn nu allemaal kapot goed joh :p
Ja niveau is tegenwoordig wel hoog en veel lage skill is er niet meer, in iedergeval niet veel meer in 6on6. Wij kwamen hier een jaar terug en nog nooit 6on6 gespeeld. Speelde alleen tegen pro teams en konden niks beginnen. Nu zijn we een beetje degelijk maar stellen we eigenlijk nog niet veel voor. In 3on3 is er nog wel lagere skill te vinden.
Hoe gaat het met je zus man :$ nog steeds met cAke of mag ik proberen?
ben ik van haar af joh..
ze is single dus man xDD
jammer man pct hoopte echt ET is fckn actief en kan lekker spelen heb het echt gemist joh..
raar he?een spel missen..
en nu is er helemaal geen markt meer voor me :(
Ik heb niet gezegd dat er geen markt voor je was man. Gewoon proberen en zien hoever je komt. Tis alleen lastig, maar ckr niet onmogelijk. Komt goed man
anders kom ik gewoon jouw team verzieken en voor jouw team spelen xDD
maar welke skill ben je nu dan?
high?
maar effe eerlijk 6v6 low level med level
valt nog wel te vinden als je goed zoekt?
ik heb geen fantastische aim, nooit gehad, maar probeer het te compenseren door slim te spelen en dat gaat me meestal wel goed af. Met 3on3 zoeken we med+ games of hoger, maar je moet nu niet vergelijken met de skill van vroeger. De enige reden dat we nu die skill kunnen zoeken is omdat het niveau lager is geworden (is mij verteld). Qua 6on6 zijn we nog best noob en denk ik dat we med- op een goede dag zijn met een uitschieter naar boven.
gooi je whatsapp praten we daar nog eens verder
en zijn er nog veel lui op CYBERGAMES?
en je kunt nog scrims vinden?
maja DB/CSGO/UnitedStorm atm :c
smack his ass son
people still playing it? yes, but it's become a "lets play a game or two after work, I'll go sleep afterwards" game