LOWTARDY PL [PL]

Poszukuje low- cweli takich jak ja do gierek.
wiecej info na priv
Comments
28

czyli jednak wrocil xD a kurwa pingi juz masz ustabilizowane?

Witam, gram w enemy teritority od 2006 roku i legitymuję się całkowitym brakiem e-sportowych osiągnięć. Jeżeli szukasz chujowych graczy, których podstawowym celem gry jest zazwyczaj przegranie w możliwie najmniej żenującym stylu, to jestem gotów od czasu do czasu podjąć się roli merca.
zadzwonimy do Pana
Parent
wez mnie i samraja tyż :P
juz z nim rozmawiałem o tym . Wliczajac was jest juz 8 osob jeszcze kilka i zaczniemy cos grac ;)
Parent
no i git majonez
Parent
majonez to jedyne co masz w lodowce zajebany robaku
Parent
bo dostal z mopsu 6 sloikow akat
Parent
z mopsu to ludzie twoja mamusie dostaja do zabaw jebana chlamydie od dziecka ma i po ojcu gratis aids
Parent
ty jebany przydupcony bieda polaczku, ciekawe co w galeon yachts by powiedzieli jakbym im to wyslal xDDDDDD
Parent
i na chuj piszesz tu jebany synu taniego kurwiszona
Parent
przygodówki - gry przygodowe
image: 23u251z
stawiam na Tolka Banana
Parent
jestes w polszy dalej? jak tak to daj swoj nr bo zgubilem gdzies buzka, ostatnio na szancach cie widzialem jak z keyboardem czekales na tram
Parent
Billy od października znowu w Holandii siedzę, 2 dni po tym jak się minęliśmy w huki muki już lota z Wrocławia szła - życie pędzi szybciej niż bimber
Parent
:D huki zamkniete w ogole juz :<
Parent
Witam, gram w enemy teritority od 2006 roku i legitymuję się całkowitym brakiem e-sportowych osiągnięć. Jeżeli szukasz chujowych graczy, których podstawowym celem gry jest zazwyczaj przegranie w możliwie najmniej żenującym stylu, to jestem gotów od czasu do czasu podjąć się roli merca.
Jeśli coś wolnego to i może ja ponownie to zainstaluje :D
jasne odezwe sie niebawem
Parent
nie sciemniaj pewnie nakurwiasz codziennie na fejku na hbc
Parent
no co ty :D w wirtualne klubu w FIFE 17 nerdze feste.
Parent
moge pokerowac
juz podjezdzam psk'em po ciebie
Parent
Chętnie