#bSTURZ FiF-CUP!

dear still alive ET-comunity!

#bSTURZ is searching for 2 skilled, known, experianced players which are able to play smart and be nice on coms.

we are attending the FiF-CUP in Group A Premier!

classes are not that important.

pm me on #bSTURZ

kind regards. ervin szappan aka seNti
Comments
75
gl sentii :)
cless , unknown , gl
gl guys :)
nice to see you immortal :)))
Parent
take me take me
gl seNthai
gl mr.whiner
watch out, u are talking against one of the last good player alive
Parent
Come one that is bull!! I'm still here too :D:D xD
Parent
(17:31:15) (seNtiii) iam one of the last good players alive
Parent
watchout, he played 5 times EC he feels so pro now :D
Parent
you played nothing so just su

gl krein dialer :)
Parent
nee jij hebt iets gespeeled lowskiller met hoge ego. 1 ec match heb je gedaan en keihard worden ge-ownd. Kom please na cdc ik laat je zien wie ik ben
Parent
nou jij was toch echt niet op cdc3
Parent
Je snapt het dus waarschijnlijk niet,
Parent
Kom please na cdc ik laat je zien wie ik ben, waar was je dan?
Parent
Cdc moet nog komen? dus slim ben je niet he
Parent
ìk heb het over cdc3 waar je ook zei dat je zou komen.. 1 dag mss... ? slim ben je niet echt he
Parent
Nee zak jij bent niet slim.

Ik zeg tegen hem, kom cdc dan kan je me zien, en dan kom jij met zo een domme comments opeens. terwijl je er niks eens iets mee hebt te maken
Parent
ik zeg alleen maar dat jij ook alleen maar dingen zegt :) je zei ook dat je naar 3 zou komen: was je dr? nee dus waarom zou je wel naar 4 komen :P en dan tegen kiss btje grote mond geven staat me niet aan daarom reageer ik dr op:) slaap lekker ONLINE ONLY
Parent
Online only, we zullen zien kerel. Noem je dit grote mond, anders kus je gewoon zijn reet even. wat ik heb te doen met kiss gaat jou niks aan, heel makkelijk
Parent
jonge jij zat laatst te zeggen dat je naar cdc3 kwam was je dr nee?(had ik dit niet al gezegt?) en dan flamen op iemand die de waarheid zegt, das lekker dan en mij boeit het niks dat het dit keer kiss was tgaat er gwn om dat je je commetaar voor je houd met zulke "dreigementen" als je je zonodig goed wil voelen join een public server en own daar lowbies dan voel je je ook al de beste
Parent
Waar kom jij mee, zijn het dreigementen? misschein in jou ogen omdat jij een zielig klein mannetje bent wat grote bek over inet heeft. Nu hou je commentaar voor je ofzo en ga beetje buiten na metal luisteren en je opmaken !
Parent
Kom please na cdc ik laat je zien wie ik ben. Nou JIJ was er niet met je kut bek: ik kom, Ik was er, als je er ook was geweest zou je weten dat ik niet klein ben en bij langerna niet zo vies als jouw, en nu zeg ik alleen dat je je irritante commetaar voor je moet houden en niet denken dat je alles bent en wat boeit het nou weer wat voor muziek ik luister, krijg een leven en spam nog meer forums onder nerd( zelfs wat hier staat begrijp je niet weet je zeker dat je genoeg hebt gegoogled voor hersenen?)
Parent
het verstand komt met de jaren, hij heeft dus ng wat tijd.
Parent
het is duidelijk dat je het nog steeds niet voor elkaar krijgt om te begrijpen wat ik nu echt bedoel, ik zei kom cdc dit jaar. Ik was er vorig jaar niet en heb ook niet tegen hem gezegd dat ie toen moest komen.
Parent
dit jaar is er geen cdc meer nab, en geef me een reden waarom zou je wel naar die komen als je bij de vorige zelfs nieteens 1 dag kwam terwijl je dat zei?
Parent
Omdat de redenen van vorig jaar je niks aangaan.
Parent
nee hij moet omdat jij het zegt naar cdc komen dat is een goede reden bedoel je (voor hem)?
Parent
Ik zei toch al dat je het niet snapte. xDDDD en je bewijst het hier alweer
Parent
jij snapt jezelf gwn niet gast
Parent
4 matches*
Parent
wheres ur movie?
dunno ask nizou
Parent
u sed it was gonna be out by now i swear :> no trailer(s)? i swear u had a couple in the pipeline
Parent
i have much avis yes. :)
Parent
what happend with junky ? u were so happy with him
no sorry, i dont have something to do with junky :)
Parent
junky and someone from t4ce aka dsky will do the trick
gl senti nice guy:D
im a bit experianced :$
gl senti!
ich finds so arm das deutschland so wenig kebab läden hat. in keiner disse werden türken reingelassen, auf der arbeit werden sie gemobbt, aufn sozialamt verachtet und gehänselt, die mütter tragen einen keuschheitsgürtel weil die väter grade andre mamas mit nem braten versehen...

ein herz für die kurden </3
ein herz für geistige tiefflieger wie dich, die ungefähr schon tausend mal mit et aufgehört haben und trotzdem immer wieder kommen, um diese community mit ihrem gelaber über ihren ebay-designer-shop und 2-week-teams die kein schwein interessiert, zu nerven.
Parent
find ich schade wie du dich zur seite dessen stellst die du vor 1-2 jahren selbst noch runtergemacht hast
Parent
mmh es kommt immer darauf an wenn man noch weniger leiden kann!!
Parent
ich würd mich niemals zur seite der tuerken stellen egal wer auf der anderen seite steht
Parent
najo das liegt halt an deinem übermässigen hass!! :o
Parent
:D keine sorge pulza, du brauchst mich ned vor nem chinäse retten. thx trotzdem

mit fov 30 kann der mir nicht viel.
Parent
Erzähl das deinem Döner Verkäufer.....
Parent
skilled & known like myth6s?
avi - qry
du bist kacke man,
ich fick dich du hund eh eh eh
Parent
jetzt haste mir jegliche chancen für irgendwelche et teams zerstört ={{{{{
Parent
gl m8s :)
gl ebay :p
ouh ouh take me i want to become a star . !
Back to top