Nonix Eindhoven -> Enshade help

Still need a drive, can pay the fuel if you want :p

I arrive at Eindhoven airport: 04. márc. 2010 12:05
Comments
74
just walk man :) its healthy
why didn't you walk to lan then? you wouldnt even have to whine about travel costs as well!

edit: oh wait...
Parent
because i cheat :)
Parent
too far, it would be nice with a bicycle
Parent
too far with a bicycle
Parent
maybe we can pick you up with train
Parent
enough bicycles to use for free @ eindhoven train station ;)
Parent
wat you gonna do in enshade
There is an ET lan. I will play there :p
Parent
i will ask my friend if he comes or not il pm u2night we just need to find a hotel :P
Parent
Jesse will pick you up
No he wont come afaik
Parent
take the train
dont go there, they dont support ps2 :<
bought my new keyboard today
Parent
wouldnt it be easier to buy a adaptor?:D
Parent
same price and i quite like my new one :p
Parent
AND now u got excuse if you fail at LAN!
Parent
same price? the adaptar is like 2,50€ haha
Parent
the keyboard was 6€
image: 143100005_big
Parent
gl nonix !
go by train or bus, quite easy though
im in eindhoven on the 4th of march around 15:00 and i have an extra seat but i dont like you, srry :)
even my mother doesnt like me np
Parent
thats the reason that im scared of him :<
Parent
instead of paying for fuel u can easily use that money for a train/bus 8D
but he might get lost out there in the real-life! :o we geeks don't travel much!
Parent
just take the train :).
Quotejeez you guys dont understand it doesnt matter what random cf users want...


Now he needs random cf users LOL :D!
yes they can help in this case
Parent
I was feeling a bit down today... then I put this track on. :)
Parent
GOD DAM IT RAVENONIX! WHY DIDNT YOU COME TO AMSTERDAM AND THEN TRAVEL WITH ME AND RAZBO!!!!!!!

oh yea, forgot to add it! http://www.youtube.com/watch?v=3uJqoWcuxGM
http://www.ns.nl/cs/Satellite/travellers

from station: Eindhoven
to Station: Enschede Drienerlo.

HF!
maar 3 keer overstappen, valt best mee...nu maar hopen dat alle aansluitingen wel rijden, de NS kennende.............
Parent
Ach, de uitval van de NS valt op zich best wel mee. Mensen dikken het graag nogal aan want 10 minuten wachten is vaak al te veel voor ons ongeduldige maatschappijtje.

En tuurlijk horen ze gewoon op tijd te rijden, en dat doen ze dan meestal ook.
Parent
ben ik het helaas niet zo heel erg mee eens =) reis al 3 jaar lang 2 keer per dag..heb toch minstens 3 keer in de week vertraging, en daar betaal ik dan heel fijn €350 per maand voor..als het nou goedkoper was, vind ik het ook niet zo erg..maar voor zo'n bedrag? :x
e: en het gebrek aan communicatie richting de reiziger maakt de irritatie over het algemeen alleen maar erger..alsof je voor jan lul staat te wachten :(
Parent
3 keer in de week. Dat is dus 3 keer op 10 keer met de trein rijden. Ik neem aan dat de meeste van die 10 reisjes in de spitsuren zijn? En hoeveel vertraging loop je feitelijk op. 5 tot 10 minuten? Hooguit een kwartier?

Probeer dan voor de gein even een maandje de auto in de spits. Ik denk dat je na 1 week al gillend weer terug wilt naar de trein.

Kweet overigens ook niet hoe ver je reist met de trein, maar reken het bedrag voor benzine ook even voor de fun uit en calculeer daar even de files (en dus brandstof die je daar voor jan lul op maakt) bij in.
Parent
grootste gedeelte van de tijd zijn het treinen die volledig vervallen, dus 30 minuten wachten..of omreizen via een ander station, wat toch ook snel zo'n 30-45 minuten vertraging betekend...om maar niet te spreken van die fijne dagen met veel sneeuw =) leuk dat ze dan 1 dag "gratis" reizen aanbieden, maar daar heb je weinig aan als je 3-4 dagen niet hebt kunnen werken...
Parent
Nou dan ga jij lekker met de trein joh. Of je nou in de spits staat te wachten op een lekker stoel, met een kacheltje en een muziekje of dat je staat te vernikkelen op een perron zonder dat je een idee hebt wanneer die trein komt. Ik weet wel wat ik liever doe.
Parent
350€ per maand voor de trein? Je maakt een grapje toch? Dan mot je al bijna 150 km enkele rit doen voor die prijs.
Parent
so its 50€ there and back ?
Parent
dont worry , nerd will pick you up
i heard chizz6l will be there on the 4th at around 15.00

too bad he doesnt like you

:DDDDD

:DD

:D?
same lol :s
Parent
Een weekendretour is gelijk aan een gewoon retour, maar is langer geldig. Namelijk binnen één weekend van vrijdagavond 19.00 uur tot maandagochtend 04.00 uur.

FAIL
Weekendretours gaan niet vanaf donderdag idd.

Met de auto scheelt het niet zo heel veel. Het is ongeveer 180 km van eindhoven naar enschede. Een benzinewagen rijdt gemiddeld 1 op 12. Dat is 15 liter aan benzine op dat stuk. Een beetje goedkoop tankstation betaal je zo'n 1 euro 42 per liter voor euro95.

Met de auto kost het dan € 21.30
Met de trein kost het € 25.40

Dus zo gek veel scheelt het niet, en dan moet je ook nog es goedkoop tanken en normaal rustig (zuinig) rijden. Ga je tegen de 140 a 150 rijden dan slurpt je autootje wat meer dan die 15 liter. Of je moet een redelijk nieuwe auto hebben die boven de 1 op 20 zit, of je moet diesel rijden wil het behoorlijk wat goedkoper dan de trein zijn.

Maar twee keer met de auto goedkoper? Naaah, in z'n geheel niet.
Tijd te veel?
Parent
en reken daar nog eens de wegenbelasting en verzekering, overige vloeistofjes, reparaties aan de auto etc bij.

Trein is waarschijnlijk goedkoper, maar wel een minder prettige manier van reizen (behalve als je in de spits naar A'dam wilt, geef mij dan maar die trein met een kwartiertje vertraging)
Parent
Auto is gewoon een stuk chiller dan de trein.
Parent
idd, en zo onplezierig vind ik de trein niet. Tuurlijk in de auto kun je lekker kneiterhard de muziek aan hebben etc, maar ach, die aantal keren dat ik met de trein naar een klant oid moet dan pak ik toch 1e klas en ga ik in zo'n stilte cabine zitten, krantje lezen of tukkie doen ofzo :)
Parent
Maar jij krijgt dan ook waarschijnlijk je kaartje betaald door het werk. Grootste gezeur op het ov komt van de jeugd met een ("gratis")OV-jaarkaart, dat zijn vaak de mensen die in de 2de klasse tegen elkaar opstaan als 1 wagon uitvalt.

NS is gewoon slecht, in onze buurlanden was men bijvoorbeeld beter voorbereid tegen het slechte weer. (de tijden waar de reizigers juist willen dat de warme trein optijd aankomt zetten)
Parent
dat wordt idd door m'n werkt vergoed als ik met de trein ergens heen moet.

En ben het zeker met je eens dat de NS behoorlijk wat verbeterpunten heeft, maar we maken het met z'n allen slechter dan het in feite is, want NL-ers zeiken namelijk graag ;-)
Parent
not going otherwise i could have dropped you off i live like 5 minutes from Eindhoven airport

e: if i got time i could pick u up and drop you off at trainstation i got a day off then anyways and i can make a visit to the coffeeshop then :D
Een dagkaart is iets anders dan een enkeltje.
wait eindhoven has an airplane building thingy?
Ask your girlfriend to drive you. Oh wait!

snap!
QuoteWeekendretour zou t beste zijn, maar die gaan volgens mij pas in vanaf vrijdag toch? Die koop ik iig 1tje :p


Jij kan helemaal geen weekendretour pakken want dat is pas vanaf 19.00. Ik pak wel de stoptrein van 09.33 , dan is die kwartiertje later in Geldrop. Ik heb me ov, dus koop maar met korting heh:P Zijn er ook nog 2 andere bitches die mee willen, dan krijgen die ook korting:P
denk dat het geen probleem is als een toetsenbord van wzzrd gebruikt. De vraag is meer, wil je dat :)
omdat de key layout wellicht niet hetzelfde aanvoelt en het dus effe wennen kan zijn. Maar als je dat niet erg vindt dan is er niet echt een probleem. Toetsenborden genoeg denk ik.
Back to top