Nonix Eindhoven -> Enshade help
Still need a drive, can pay the fuel if you want :p
I arrive at Eindhoven airport: 04. márc. 2010 12:05
I arrive at Eindhoven airport: 04. márc. 2010 12:05
|
35.2 %
(19 votes)
|
|
64.8 %
(35 votes)
|
edit: oh wait...
http://www.youtube.com/watch?v=3uJqoWcuxGM
Now he needs random cf users LOL :D!
oh yea, forgot to add it! http://www.youtube.com/watch?v=3uJqoWcuxGM
from station: Eindhoven
to Station: Enschede Drienerlo.
HF!
En tuurlijk horen ze gewoon op tijd te rijden, en dat doen ze dan meestal ook.
e: en het gebrek aan communicatie richting de reiziger maakt de irritatie over het algemeen alleen maar erger..alsof je voor jan lul staat te wachten :(
Probeer dan voor de gein even een maandje de auto in de spits. Ik denk dat je na 1 week al gillend weer terug wilt naar de trein.
Kweet overigens ook niet hoe ver je reist met de trein, maar reken het bedrag voor benzine ook even voor de fun uit en calculeer daar even de files (en dus brandstof die je daar voor jan lul op maakt) bij in.
too bad he doesnt like you
:DDDDD
:DD
:D?
FAIL
Met de auto scheelt het niet zo heel veel. Het is ongeveer 180 km van eindhoven naar enschede. Een benzinewagen rijdt gemiddeld 1 op 12. Dat is 15 liter aan benzine op dat stuk. Een beetje goedkoop tankstation betaal je zo'n 1 euro 42 per liter voor euro95.
Met de auto kost het dan € 21.30
Met de trein kost het € 25.40
Dus zo gek veel scheelt het niet, en dan moet je ook nog es goedkoop tanken en normaal rustig (zuinig) rijden. Ga je tegen de 140 a 150 rijden dan slurpt je autootje wat meer dan die 15 liter. Of je moet een redelijk nieuwe auto hebben die boven de 1 op 20 zit, of je moet diesel rijden wil het behoorlijk wat goedkoper dan de trein zijn.
Maar twee keer met de auto goedkoper? Naaah, in z'n geheel niet.
Trein is waarschijnlijk goedkoper, maar wel een minder prettige manier van reizen (behalve als je in de spits naar A'dam wilt, geef mij dan maar die trein met een kwartiertje vertraging)
NS is gewoon slecht, in onze buurlanden was men bijvoorbeeld beter voorbereid tegen het slechte weer. (de tijden waar de reizigers juist willen dat de warme trein optijd aankomt zetten)
En ben het zeker met je eens dat de NS behoorlijk wat verbeterpunten heeft, maar we maken het met z'n allen slechter dan het in feite is, want NL-ers zeiken namelijk graag ;-)
e: if i got time i could pick u up and drop you off at trainstation i got a day off then anyways and i can make a visit to the coffeeshop then :D
snap!
Jij kan helemaal geen weekendretour pakken want dat is pas vanaf 19.00. Ik pak wel de stoptrein van 09.33 , dan is die kwartiertje later in Geldrop. Ik heb me ov, dus koop maar met korting heh:P Zijn er ook nog 2 andere bitches die mee willen, dan krijgen die ook korting:P