saaaaaaaavage cless

I am pro and leetskilled take me ( only considering superpro famous leet clans ).

<3 you all :D
Comments
59
join overload !
I am not a hacker.
Parent
only joking Azilion jhn_ :D
Parent
savag3. gl mate.
#hunters.et pmme:d
says guy who shares ets :-D
Parent
gl hacker
hi mate :)
gl savatje <3 my wellknownhacker :)

<savage`> i never would be a fanboy of a yerman!
how many times havent u searched a clan?

when will u see that people dont want to take in "x"-haxors? :D

im not saying u still hack mate, cause i dunno.. but everone know u did hack earlier, and i dont think any skilled clans will assosiate with u.:<

sorry mate..
måste du och dina kompisar vara cepe i huvudet?
Parent
lol nuggan.

grow up.
Parent
ska försöka, men det är inte direkt så att man kan göra att tiden går snabbare..

du måste vara den största wannabee'n jag någonsin sett i mitt liv, du spammar konstant xfire med dina meningslösa fusk teorier..

är det kanske du som inte har växt upp än?
Parent
gjør jeg virkelig det nuggan?

Fortell meg sist jeg spammet xfire med fusk teorier..

ikke sa jeg at savage fusker heller.. for det vet jeg ingen ting om.. jeg sa bare at det er lite trolig at noen "skilled" teams vil ta opp en som hele community vet at har fusket..
Parent
tjaaaaaa... det stämmer nog inte så bra om du ser på alla "one week notice LAN cancelers" och deras nuvarande klaner.

t.o.m. mindre än 2 dagar innan och folk som blivit bannade(savage har ej blivit bannad, bara anklagad, precis som de flesta har blivit) har hittat en klan som de kan knulla i röven när cpc3 kommer.
Parent
mmm:<< tr00..
Parent
är det blaze eddie å humm3l som vägrar spela mot oss lr? :p
Parent
ja tornis fuskar...
Parent
spiller ingen rolle hvem..

men jeg har ihvertfall ikke problemer med det.. jeg har jo spilt med dere, og vet at dere ikke fusker..

ihvertfall TROR ikke jeg det.. vet kan man vel aldri vite.. men slik jeg kjenner deg og slajdan, tornis, nils, kiitos, wizzel og unix så tror jeg ingen av dere fusker..
Parent
mjo :) men är jävligt barnsligt utav dom/han
Parent
jag tror nordan fuskar, han är fett bra med riflern fast det var 3 år sedan han hade den rollen x-DD
Parent
testade nexus
Parent
Snuble, tyvärr är det sant. Jag tycker inte du ska ta självmord/ börja skära dig, det räcker om du bara tar tag i ditt liv och lägger av med sånt.
Parent
satanas böh prata english
Parent
du har enn litten penis
Parent
Nuggan > snuble :)
Parent
where ic can find demos/proofs of his hacking just to see it, coz never seen it :)
Parent
dunno about demos, but savage admitted here on xfire that he cheated..

i cant give u the journal anymore, since it was removed when xfire got updated..

but savage dont hide that he once cheated, but he say it only was one week, and that its a looong time ago..
Parent
join #eVent!

and l2p please lol i lol'ed at your priest laol playing priest :DDD how low can you go rofl'ed oh yeah now lets just stand back from this fight and just press buttons every now and then WOOPS whaddayaknow i totally heeled this guise rofl now i will roll on their epix and be a LEET PVP PRIEST ;d;d:F;dsfDs
wnr komt je fragmovie nou ?
Parent
een week maximum
Parent
heb jij frags worm? :DD
Parent
join exgen clan

they all cheat
gL savage <3
gL boyo! <3
i thought u are playing WoW ?

anyway...gl honey :)