well yawn3 is his current guid, go to page3 of yawn3, you will already see the name caros.
No go to yawn2, the one with pbban-warnings (ss.log). He used caros (also in march 07) while being banned and the newest entries in yawn2 are aready with the name jafar.
Furthermore the ban leads back to Austria and with his newest/current guid (yawn3) he once named himself jafar mix AUT.
I think there's no doubt it's him.
well, he never claimed this to be a proof. Yet jafar was suspicious to him since he was high one day and the other day kinda low. And due to that he is pleased with the bust.
1st of all you don't know if he got owned (neither do i, i don't know who he is) by jafar
2nd you don't know if he checked the proof whether it is valid. fact is, it is valid, it is obvious that the guy who got busted for ss.log in the past is him (dunno if it's also valid for cb though since they might need ip-proof or whatsoever). You're just claiming he didn't check the proof.
"nice bust" just shows that he's glad that jafar got finally busted and appreciates it (since he seemed suspicious to him), nothing more nothing less. It indicates in no way that he got owned or that he didn't validate the proof himself.
im playing with jafar for 3-4 years now -.- he wasnt and isnt cheating ...
i guess he tried to cheat on an etPUB server but he wasnt cheating in the CB or ESL and btw it was his 2nd pc
So basically he is not a cheater because he cheated with his "2nd pc". You are pretty stupid. Now you give his new yawn , which is probably a guidspoof ( or even if its his new pc , it doesnt matter ) and u wanna make us believe that he is clean ? bah.
i said it 1000 times YOU DONT KNOW HIM hes playing for 3-4 years now! and hes still playing on a med lvl not high just stfu -.- watch his demos or his matches you can spec us if you want to make a demo then make one
You say stfu to me? You are telling some BULLSHIT , why would we fucking believe something like this?
Dont have time to argue with you bibuy, going out , you should do the same -.- blablabla
you are so fucking stupid just spec our wars you retard
you are talking bullshit he isnt cheating omfg
he just tried a hax on an etpub server
SPEC US YOU BUNCH OF MONKEY FUCK
rly just a fucking dumb idiot
he plays 3-4 years and is med lvl..
hm.. he came as merc to us we play versus high.
and he was bad like shit.
4 years experiece and low+ .....
bad ...rly bad
as it happens dis is a good friend of mine and he told me the story.. and well.. i think u r just defending ur friend.. thats sad .. hax is hax.. also when it is just tested on a public
oh sure.. i think u r just a stupid fag kiddy that tried cheats out with his friends.. ur excuses suck like hell..just read ur comments pls.. he cheated atleast on his "2nd" pc.. once a cheater always a cheater.. if u dont get then its ur problem..
you are so FUCKING stupid
really really really DUMB OMFG
ill be 17 i guess its enough for this community and i never tried to cheat im not stupid
check my guid omg ...
your brain is the problem man
"once a cheater always a cheater"
k ... once a son of a bitch always a son of a bitch dce
dumbass
hes not high and not even med+ SPEC HIM YOU RETARD
was willst du überhaupt du hirnloser affe? bevor du meine mutter beleidigst benutz erstmal dein mit wenig IQ ausgestattetes gehirn. du ziehst schlüsse über jemanden den du gar nicht kennst wie ein kleines dummes elfjähriges kind.. bleib lieber mal bei den fakten und sieh ein dass dein ach so toller freund cheatet bzw gecheatet hat..
zur info.. ich mache auch abitur und gehe ebenfalls nebenbei arbeiten, hatte bis vor kurzen sogar 2 jobs nebeneinander also so brauchst du mir nicht kommen .. danke..
und ich denke wenn du dir gewissenhaft deinen comment anschaust wirst du sehen wer anfing wen zu beleidigen aber dafür scheinst du ein wenig zu kurzsichtig zu sein =)ein wenig niveau sollte schon sein.
man bist du doof :_D du hast mich doch damit beleidigt
ja dann sieh dir die comments an du redest echt viel müll obwohl du keine ahnung hast
denk vorher nach bevor du mich anschreibst -.-
über leute wie dich kann man eigentlich nur lachen.. aber lass stecken.. dein nächster comment wird eh so inhaltslos sein wie dein letzter von daher bibuy
kann sein aber deine comments sind alle sinnlos und voller müll
wieso kann man über mich lachen? ich stehe nur zu guten kumpels und du redest scheisse obwohl du nicht einmal bescheid weisst
du siehst ein cheater topic und redest direkt unsinniges zeug
OMG CHEATER DIE !!! ONCE A CHEATER ALWAYS CHEATER AND EVERYBODY WHO WANTS TO REPLY ME ... FUCK YOU HAHAHA IM TO STUPID TO READ THE WHOLE STORY
[german]
keran wurde auch wegen so nem scheiss gebanned, zurecht imo.
ich hab mir mal jafar genauer angeschaut und habe noch weitere merkwürdige sachen gefunden.
1.
der name jafar taucht bis mai nicht auf. siehe yawn1
dafür heisst er bei yawn2 bis 18.april roxy. siehe yawn2
ab 28.april bis 1.mai, wurde ein roxy gebusted. siehe yawn3
dieser roxy war am 29.april und am 30.april auf den selben servern wie du (jago).
jago siehe yawn4
jafar aka roxy siehe yawn3
zwischen den 18.april und 6.juni hat jafar auch neue guids siehe yawn2
welche er zufälliger weise genau in dem zeitraum vom roxy bust vom 28.april-1.mai bekommen hat.
seltsamer weise gab es noch einen bust im zeitraum vom 1.mai-14.mai siehe yawn6
hier taucht der name roxy das letztemal auf und jafar das erstemal.
der roxy aka jafar von yawn 6 siehe yawn6
hat am 9.mai wieder auf den selben servern gespielt, wie du (jago)!
jafar siehe yawn7
jago siehe yawn8
genau das grün/weisse sersjafar nimmt jafar in seinem yawn1 siehe yawn1
zufälliger weise, aber erst nach dem es das erste mal in yawn7 siehe yawn7
aufgetaucht ist.
bust 1. wien, da wo jafar wohnt laut clan-base, wurde ja auch schon zugegeben, das er auf nem pub am cheaten war.
bust 2. ortmann
bust 3. ortmann
ortmann liegt nicht weit von wien entfernt, ca.1std fahrt.
vermutung 1: seine eltern sind geschieden und ein elternteil wohnt in wien, der andere elternteil in ortmann.
er hat an beiden orten einen pc, da er ja auch schon geschrieben hat. das er 2pc´s hat.
vermutung 2: er hat dich (jago) besucht und du wohnst evlt in ortmann. kp
4.
mit sicherheit kann ich sagen, das alle busts, namen, daten und der zufall zur gleichen zeit,
mit dem selben grünen tag (sers), auf den selben servern zu sein wie du (jago), NICHT zufällig sind.
owned.
der hat mir erzählt dass er nur einen cheat probieren wollte :x
aber immer wen er mit mir gespielt hat war er med max
aber mit der etproguid mit der er jetzt spielt hat keinen yawn eintrag
hmm sorry für die beleidigungen ;o
The only thing i see is http://www.yawn.be/findPlayer.yawn?gamecode=ET&pbGuid=4ff0b934
http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=8202
No go to yawn2, the one with pbban-warnings (ss.log). He used caros (also in march 07) while being banned and the newest entries in yawn2 are aready with the name jafar.
Furthermore the ban leads back to Austria and with his newest/current guid (yawn3) he once named himself jafar mix AUT.
I think there's no doubt it's him.
Ich habe ja 0 bock und habe ja nicht gesagt das du an hast , habe auch keine lust auf diZzEN dafür is heute mein Keller einfach zu gemütlich <3
Berliner subba Weddaaaaaaa
<3 no stress today
gj
1st of all you don't know if he got owned (neither do i, i don't know who he is) by jafar
2nd you don't know if he checked the proof whether it is valid. fact is, it is valid, it is obvious that the guy who got busted for ss.log in the past is him (dunno if it's also valid for cb though since they might need ip-proof or whatsoever). You're just claiming he didn't check the proof.
"nice bust" just shows that he's glad that jafar got finally busted and appreciates it (since he seemed suspicious to him), nothing more nothing less. It indicates in no way that he got owned or that he didn't validate the proof himself.
AND HES NOT CHEATING he just tried a cheat on an etPUB server only one time
and he never played on a high lvl
i guess he tried to cheat on an etPUB server but he wasnt cheating in the CB or ESL and btw it was his 2nd pc
http://www.yawn.be/findPlayer.yawn?d-1588-p=1&etproGuid=50AA3E5454C4E032B88E6EF801DE25F94E11E201&gamecode=ET
thats his etpro guid and tell me where is the hax
he just tried a cheat on an etPUB server once
Dont have time to argue with you bibuy, going out , you should do the same -.- blablabla
you are talking bullshit he isnt cheating omfg
he just tried a hax on an etpub server
SPEC US YOU BUNCH OF MONKEY FUCK
rly just a fucking dumb idiot
its my friend just spec him :)))
owned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hm.. he came as merc to us we play versus high.
and he was bad like shit.
4 years experiece and low+ .....
bad ...rly bad
i know hes not the best but sometimes hes a good player
i dont think.. that his quiet skilled but kk
GL!
maybe med but not med+ or high
really really really DUMB OMFG
ill be 17 i guess its enough for this community and i never tried to cheat im not stupid
check my guid omg ...
your brain is the problem man
"once a cheater always a cheater"
k ... once a son of a bitch always a son of a bitch dce
dumbass
hes not high and not even med+ SPEC HIM YOU RETARD
lol'd
und btw du ziehst auch schlüsse von jafar obwohl du ihn nicht kennst ;)
bleib du auch bei den fakten deiner mutter
und ich denke wenn du dir gewissenhaft deinen comment anschaust wirst du sehen wer anfing wen zu beleidigen aber dafür scheinst du ein wenig zu kurzsichtig zu sein =)ein wenig niveau sollte schon sein.
ja dann sieh dir die comments an du redest echt viel müll obwohl du keine ahnung hast
denk vorher nach bevor du mich anschreibst -.-
wieso kann man über mich lachen? ich stehe nur zu guten kumpels und du redest scheisse obwohl du nicht einmal bescheid weisst
du siehst ein cheater topic und redest direkt unsinniges zeug
OMG CHEATER DIE !!! ONCE A CHEATER ALWAYS CHEATER AND EVERYBODY WHO WANTS TO REPLY ME ... FUCK YOU HAHAHA IM TO STUPID TO READ THE WHOLE STORY
I D I O T.
hat zwar lange gedauert aber was soll man denn von dir schon erwarten nicht? :p
sorry
keran wurde auch wegen so nem scheiss gebanned, zurecht imo.
ich hab mir mal jafar genauer angeschaut und habe noch weitere merkwürdige sachen gefunden.
1.
der name jafar taucht bis mai nicht auf.
siehe yawn1
dafür heisst er bei yawn2 bis 18.april roxy.
siehe yawn2
ab 28.april bis 1.mai, wurde ein roxy gebusted.
siehe yawn3
dieser roxy war am 29.april und am 30.april auf den selben servern wie du (jago).
jago siehe yawn4
jafar aka roxy siehe yawn3
zwischen den 18.april und 6.juni hat jafar auch neue guids
siehe yawn2
welche er zufälliger weise genau in dem zeitraum vom roxy bust vom 28.april-1.mai bekommen hat.
2.
ab 13.mai heisst roxy jetzt jafar
siehe yawn1
seltsamer weise gab es noch einen bust im zeitraum vom 1.mai-14.mai
siehe yawn6
hier taucht der name roxy das letztemal auf und jafar das erstemal.
der roxy aka jafar von yawn 6
siehe yawn6
hat am 9.mai wieder auf den selben servern gespielt, wie du (jago)!
jafar siehe yawn7
jago siehe yawn8
genau das grün/weisse sersjafar nimmt jafar in seinem yawn1
siehe yawn1
zufälliger weise, aber erst nach dem es das erste mal in yawn7
siehe yawn7
aufgetaucht ist.
3.
bust 1. bust 1
bust 2. bust 2
bust 3. bust 3
bust 1. wien, da wo jafar wohnt laut clan-base, wurde ja auch schon zugegeben, das er auf nem pub am cheaten war.
bust 2. ortmann
bust 3. ortmann
ortmann liegt nicht weit von wien entfernt, ca.1std fahrt.
vermutung 1: seine eltern sind geschieden und ein elternteil wohnt in wien, der andere elternteil in ortmann.
er hat an beiden orten einen pc, da er ja auch schon geschrieben hat. das er 2pc´s hat.
vermutung 2: er hat dich (jago) besucht und du wohnst evlt in ortmann. kp
4.
mit sicherheit kann ich sagen, das alle busts, namen, daten und der zufall zur gleichen zeit,
mit dem selben grünen tag (sers), auf den selben servern zu sein wie du (jago), NICHT zufällig sind.
der hat mir erzählt dass er nur einen cheat probieren wollte :x
aber immer wen er mit mir gespielt hat war er med max
aber mit der etproguid mit der er jetzt spielt hat keinen yawn eintrag
hmm sorry für die beleidigungen ;o
erzählen können leute viel =)
ein guter rat von mir"traue niemanden".
plz, noch ein sorry an dce richten. thx